اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس/دختری که برای جنگ باداعش پزشکی را رها کرد



اخبار بین الملل - عکس/دختری که برای جنگ باداعش پزشکی را رها کرد

نسرین عبدی تحصیلات خود در رشته پزشکی را رها کرده و به ارتش زنان کوبانی ملحق شده است.

نسرین یکی از صدها زنی است که برای دفاع از سرزمین خود تحصیل و زندگی عادی‌اش را رها کرده و عازم جنگ با تروریست‌ها شده است. عبدی که هم‌اکنون 20 سال سن دارد، به جای دانشگاه، هم‌اکنون اسلحه بدست گرفته و در میدان جنگ با داعش فعالیت می‌کند.

 

تصویر زیر که وی را در حال خنده نشان می‌دهد، پس از بازپس‌گیری تل شعیر از تروریست‌ها گرفته شده است؛ عملیات بسیار سخت و طاقت‌فرسایی که نسرین عبدی نیز در آن شرکت داشت.

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

 

اخبار,اخبار بین الملل ,گروه تروریستی داعش

اخبار بین الملل - مشرق

 


ویدیو مرتبط :
هدف ازکشاندن ایران به جنگ باداعش!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: دختری که با رنگ به جنگ رفت ...


شاه بی بی تراخیلی که حدود یک سال پیش یک چشم و یک دست خود را در افغانستان از دست داده است، اکنون دارد به چهره ای بین المللی تبدیل می شود.

روزگارنو: دختر هفت ساله افغان با رنگ به استقبال زندگی و به جنگ جنگ رفت!



به گزارش آسوشیتد پرس، شاه بی بی تراخیلی که حدود یک سال پیش یک چشم و یک دست خود را در افغانستان از دست داده است، اکنون دارد به چهره ای بین المللی تبدیل می شود. آثار این هنرمند خردسال، هم اکنون، در گالری مایکل در قلب بورلی هیلز به نمایش در آمده است.

بنا بر این گزارش، این دختر خردسال، مثل بقیه شهروندان سرسخت افغان، به جای تسلیم در برابر نداشته هایش، با دست مصنوعی قلم مو به دست گرفت و به رنگ آمیزی پرداخت.

شاه بی بی، سال گذشته در جریان حمله طالبان به روستای محل سکونتش یک چشم و یک دستش را از دست داد.