اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس: حاشیه های سفر احمدی‌ نژاد به ترکیه


احمدی نژاد در اولین سفر خارجی خود پس از ریاست جمهوری روز پنجشنبه تهران را به قصد استانبول ترک کرد تا در مراسم نکوداشت مرحوم نجم الدین اربکان از شخصیت های برجسته و ذی نفوذ ترکیه شرکت کند؛ مراسمی که با حواشی همراه بود.


ویدیو مرتبط :
استقبال مردم ترکیه از احمدی نژاد در سفر اخیر به ترکیه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: حاشیه سفر احمدی‌ نژاد به مسکو


رییس‌جمهور به منظور شرکت در دومین نشست مجمع سران کشورهای صادر کننده گاز روز گذشته وارد روسیه شد.

فرارو: رییس‌جمهور به منظور شرکت در دومین نشست مجمع سران کشورهای صادر کننده گاز روز گذشته وارد روسیه شد.

محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر دیروز  به منظور شرکت در دومین نشست مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز، وارد مسکو پایتخت روسیه شد و در فرودگاه "ونوکاووی 2" از سوی معاون وزیر امور خارجه روسیه، سفیر ایران در روسیه مورد استقبال قرار گرفت.

محمود احمدی نژاد در بدو ورود به کاخ کرملین (محل برگزاری اجلاس سران کشورهای صادر کننده گاز) مورد خوش آمد گویی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری فدرال روسیه قرار گرفت.

پس از گرفتن عکس یادگاری در کاخ کرملین، دومین اجلاس سران کشورهای صادرکننده گاز ساعت 15 به وقت محلی ( 15 و 30 به وقت تهران) با سخنرانی پوتین آغاز شد.

دکتر احمدی نژاد در حاشیه این اجلاس با رییس جمهور بولیوی نیز دیدار و گفتگو کرد. دیدار با ایرانیان مقیم مسکو ونخبگان این کشور از دیگر برنامه های سفر رئیس جمهور به روسیه بود.  عکس های زیر در ایسنا و سایت ریاست جمهوری منتشر شده است.





استقبال مقامات ایرانی از رئبس جمهور در فرودگاه مسکو



اهدا گل به رئیس جمهور پیش از ورود به اجلاس







ورود به سالن اجلاس و استقبال رئیس جمهور روسیه از احمدی نژاد









سالن اجلاس سران کشورهای صادکننده گاز



مصاحبه خبرنگار خارجی با رئیس جمهور













دیدار رئیس جمهور با ایرانیان مقیم روسیه









دیدار رئیس جمهور با نخبگان روس