اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس ارابه ران مرگ که زنان را اغفال می کرد


جوانی که با خودروهای مختلف در شهر پرسه می زد و با سوار کردن زنان به «ارابه های وحشت» آنان را به حاشیه شهر می برد و با تهدید به مرگ طلاهایشان را می ربود، اعتراف کرد.

جوانی که با خودروهای مختلف در شهر پرسه می زد و با سوار کردن زنان به «ارابه های وحشت» آنان را به حاشیه شهر می برد و با تهدید به مرگ طلاهایشان را می ربود، اعتراف کرد.

ماجرای دستگیری «ارابه سوار مخوف» هنگامی در دستور کار پلیس قرار گرفت که در تاریخ 90.4.6 زن 27 ساله ای هراسان به کلانتری فردوسی مشهد رفت و گفت: برای پیدا کردن یک منزل اجاره ای باید به چندین بنگاه املاک می رفتم که به همین منظور خودرو پژو405 را که جوان 30 ساله ای راننده آن بود، در بولوار ابوطالب به طور دربستی کرایه کردم و به چند بنگاه املاک رفتم اما منزلی که با شرایطم مطابقت داشته باشد پیدا نکردم.

وقتی دوباره سوار خودرو شدم، راننده جوان گفت: «من مالکان چند بنگاه املاک را در منطقه قاسم آباد می شناسم و می توانم خانه ای مناسب برای شما اجاره کنم.»

این زن گفت: من که از پیشنهاد او خوشحال شده بودم خواستم تا مرا به منطقه قاسم آباد ببرد اما در بین راه ناگهان راننده خودرو، تغییر مسیر داد و به سمت جاده قدیم قوچان رفت. من که تازه متوجه شده بودم در دام یک تبهکار گرفتار شده ام، مدام فریاد می زدم و می خواستم خودم را از داخل خودرو به بیرون پرت کنم.

اما او درها را قفل کرده بود تا این که در منطقه ای خلوت و در حاشیه شهر، با چاقو مرا تهدید به مرگ کرد و حدود 15 میلیون تومان طلاهایم را به زور از من گرفت و در حالی که من وحشت زده گریه می کردم مرا از خودرو به بیرون انداخت و متواری شد.

هنوز چند روز از این ماجرا نگذشته بود که حادثه مشابه دیگری در مشهد اتفاق افتاد. این بار زن 38 ساله ای با مراجعه به ماموران انتظامی گفت: اوایل شب از اطراف تقاطع غیرهمسطح خیام سوار یک خودرو پژو206 شدم تا مرا به مقصد برساند. وی ادامه داد:

در طول مسیر از راننده خواستم چند لحظه ای کنار یک فروشگاه توقف کند تا من کمی آب بنوشم، اما او گفت: من داخل خودرو آب دارم و با گفتن این جمله یک لیوان آب به من داد که البته نفهمیدم آبمیوه بود یا آب! ولی وقتی آن را نوشیدم بیهوش شدم و دیگر چیزی نفهمیدم! تا این که متوجه شدم راننده مرا کنار خیابانی در مسیر 100 متری فجر انداخته و طلاهایم را نیز سرقت کرده است.

 مشخصاتی را که این زن از راننده جوان داد همان مشخصاتی بود که شاکی اول داده بود و بدین ترتیب این احتمال قوت گرفت که فردی با استفاده از خودروهای مختلف، اقدام به سرقت های به عنف از طعمه های خود می کند. در حالی که کارآگاهان با مشخصاتی که 2شاکی پرونده ارائه کرده بودند موفق شدند تصویر چهره نگاری از متهم را تهیه کنند.

دختر 18 ساله دیگری نیز با مراجعه به نیروهای انتظامی از گرفتار شدن در دام «ارابه سوار مخوف» خبر داد. وی گفت: وقتی از مطب پزشک خارج شدم خودرویی مقابلم توقف کرد که 2 زن نیز سرنشین آن بودند.




ویدیو مرتبط :
اغفال زنان بین 20 تا 40 سال

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: چرخ و فلکی که ارابه مرگ شد!


چرخ و فلک شهربازی لونا پارک ائل گولی تبریز عصر دوشنبه اول آبان ماه موجب شد تا پدر و مادر خانواده ای در تبریز جان خود را از دست دهند.