اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عکس؛ کنکور سراسری سال 91


کنکور سراسری سال 91 گروه ریاضی با شرکت 260 هزار و 55 داوطلب صبح روز پنجشنبه 8 تیر برگزار شد.


ویدیو مرتبط :
ترتیل نفر اول مسابقات سراسری سال 91-علی اکبر کاظمی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دفترچه کنکور سراسری 91 منتشر شد



 

دفترچه کنکور سراسری 91 منتشر شد

 

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور از انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۹۱ خبر داد و گفت: در بند ۴۳ فرم تقاضانامه یک تغییر بوجود آمده که گزینش رشته های تحصیلی مراکز تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران به اعلام علاقمندی اضافه شده است.

سیدجلال طباطبایی در گفتگو با مهر افزود: دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری سال ۹۱ از امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان می توانند نسخه PDF آن را از سایت دریافت کنند.

وی یادآور شد: کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری نیز از هم اکنون قابل خریداری است. ثبت نام در این آزمون از روز ۱۶ آذر آغاز می شود و افرادی که مایل به خریداری کارت اعتباری و دریافت دفترچه از ادارات پست هستند نیز می توانند از ۱۶ آذر به ادارات پست مراجعه کنند.

طباطبایی خاطرنشان کرد: امکان خرید کارت اعتباری ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۱ با کارت های بانکی متصل به شبکه شتاب فراهم است و داوطلبان می توانند با خرید اینترنتی و دریافت دفترچه از هم اکنون، خود را برای ثبت نام نهایی آماده کنند.

وی با اشاره به یک تغییر در شرایط ثبت نام و اعلام علاقمندی در آزمون سراسری، گفت: در بند ۴۳ فرم تقاضانامه یک تغییر بوجود آمده است که گزینش رشته های تحصیلی مراکز تربیت معلم و دانشگاه تربیت دبیر شهیدرجایی تهران به اعلام علاقمندی اضافه شده است.

معاون اجرایی سازمان سنجش اضافه کرد: افرادی که مایل هستند می توانند علاقمندی خود را در این مرحله اعلام کنند اما در این مرحله نیازی به پرداخت هزینه اعلام علاقمندی نیست و پس از مشخص شدن کدرشته محل مربوط از سوی وزارت آموزش و پرورش هزینه لازم و نحوه پرداخت آن اعلام خواهد شد.

به گزارش مهر، ثبت نام در آزمون سراسری سال ۹۱ از روز ۱۶ آذر آغاز می شود و تا ۲۵ آذرماه ۹۰ ادامه دارد. استقرار اطلاعات ثبت نامی و ویرایش نیز در روزهای ۳۰ بهمن تا ۳ اسفند ماه سال ۹۰ امکان پذیر است. آزمون سراسری سال ۹۱ در روزهای ۸، ۹ و ۱۰ تیرماه ۹۱ برگزار می شود.../انتخاب