اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عملیات 110 برای دستگیری "ماموران قلابی پلیس آگاهی"



اخبار,اخبار حوادث ,سرقت

 

اخبار حوادث - عملیات 110 برای دستگیری "ماموران قلابی پلیس آگاهی"/ پایان سرقت سریالی از طلافروشی‌ها و صرافی‌ها

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان از انهدام و دستگیری اعضای باند سارقان تحت پوشش ماموران ناجا در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ احمد چنداز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سریالی از صرافی‌ها و طلافروشی‌ها که سارقان تحت عنوان ماموران حفاظت اطلاعات و آگاهی ناجا اقدام به سرقت کرده بودند و وصول آن توسط پلیس آگاهی شهرستان دزفول پیگیری موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول استان خوزستان تصریح کرد: سارقان در ساعات پایانی شب، مالکان صرافی و طلافروشی‌ها را تعقیب کرده سپس تحت پوشش ماموران نیروی انتظامی آن‌ها را به مغازه بازگردانده و به بهانه‌های مختلف اموال آن‌ها را به سرقت می‌بردند.
 
سرهنگ چنداز در ادامه اظهار داشت: با پیگیری‌های مجدانه و شگردهای خاص پلیسی بالاخره دو نفر از اعضای باند مذکور شناسایی و دستگیر شده و پس از آن سرکرده باند نیز که با هویت جعلی در استان اصفهان تردد می‌کردد شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در بازرسی از مخفیگاه سرکرده باند مذکور چندین کارت جعلی با هویت‌های مختلف نظامی و انتظامی کشف و ضبط شد.

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تعقیب و گریز 206 و دستگیری ماموران قلابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دستگیری باند پلیس‌های قلابی



دستگیری باند پلیس‌های قلابی

اعضای این باند که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند تنها در یک فقره سرقت با شلیگ چهار گلوله، 400 سکه طلا را از مرد صراف ربودند.

باند سرقت مسلحانه با جرائمی از قبیل تجاوز به عنف، سرقت مسلحانه و جعل عنوان تحت پوشش مامورین نیروی انتظامی، دستگیر شدند.


اعضای این باند که کلکسیونی از جرایم را در پرونده خود دارند تنها در یک فقره سرقت با شلیگ چهار گلوله، 400 سکه طلا را از مرد صراف ربودند.


این سارقان با عنوان مامور با استفاده از موتورسیکلت و خودروهای سواری مانند 206، تندر 90  و سی ال او  اقدام به ارتکاب سرقت می کردن.

 

اعضای این باند تبهکاری ضمن شناسایی افرادی که با مراجعه به بانکها و صرافی ها اقدام به خرید تعداد زیادی سکه کرده بودند این افراد را تعقیب و با استفاده از سلاح گرم اقدام به سرقت از آنها می کردند و تنها در یک مورد متهمان یکی از مالباختگان را با شلیک 4 گلوله مورد هدف قرار داده بودند.


پلیس با شناسایی یکی از اعضای اصلی گروه سارقان اقدامات برای شناسایی دیگر اعضای گروه آغاز و سرانجام هویت، مخفیگاه و محل های تردد تمامی اعضای این گروه شناسایی و در حالی که متهمان در زمان ارتکاب آخرین سرقت خود در محدوده بلوار فردوس قصد داشتند پس از بستن دست و پای ساکنان آن خانه اقدام به باج گیری و سرقت اموال آنها کنند دستگیر شدند.


این متهمان در شیوه دیگری با عنوان مامور اقدام به دستگیری مواد فروشان می کردند و سپس برای آزادی از این افراد باج می گرفتند و  تنها در یک فقره این افراد 40 میلیون تومان از یکی از مواد فروشان اخاذی کردند.


همچنین این افراد چندی پیش با شناسایی انبار یکی از مراکز دولتی به صورت شبانه وارد این محل شده و پس از بستن دست و پای دو نگهبان آن اقدام به سرقت اموال داخل انبار از جمله لپ تاب، کولر گازی، کپسول گاز، آهن آلات و پروژکتور کرده بودند./قانون