اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی نصیریان چراغ سنگلج را روشن می‌کند


نمایش «بر پهنه دریا» نوشته و کارگردانی شهرام مسعودی روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری با حضور استاد علی نصیریان به طور رسمی افتتاح می‌شود.

تسنیم: نمایش «بر پهنه دریا» نوشته و کارگردانی شهرام مسعودی روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه جاری با حضور استاد علی نصیریان به طور رسمی افتتاح می‌شود.

استاد علی نصیریان شبچراغ سنگلج را روشن می‌کند

این نمایش که برگرفته از نمایشنامه بر پهنه دریا نوشته اسلاومیر مروژوک است با بازی علی فتحعلی، علی برجی، شهرام مسعودی  و داوود داداشی بر صحنه تماشاخانه سنگلج می‌رود.

از ویژه برنامه‌های این روز رونمایی از آخرین لباسی خواهد بود که مرحوم استاد سعدی افشار سیاه باز شهیر کشورمان روی صحنه بر تن داشت.

رضا صابری مشاور کارگردان در این نمایش است. طراحی صحنه نمایش بر پهنه دریا را سیروس همتی بازیگر ، کارگردان و طراح تئاتر و سینما بر عهده دارد.

این نمایش که از 19 اردیبهشت  میزبان تماشاگران خود در تماشاخانه سنگلج شده و روز سه شنبه 21 اردیبهشت رسما افتتاح می شود در ساعت 20 روی صحنه می‌رود.


ویدیو مرتبط :
چراغ رشت در گلستان علی با عمو فیتیله ای ها روشن شد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

گفتگو با علی نصیریان، مرد هزار نقش سینما


نسل جدید با پارامترهای امروزی می‌گوید خب شما دیوانه بوده‌اید!