اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علی ربیعی : نمی توان وجود فقر را انکار کرد



اخبار,اخبار اجتماعی ,علی ربیعی


اخباراجتماعی -  7.5  میلیون فقیر در ایران شناسایی شدند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ششمین سفر داخلی دولت یازدهم به استان چهارمحال و بختیاری گفت: 7.5 میلیون فقیر در کشور شناسایی شده اند.

«علی ربیعی» روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: نمی توان وجود فقر را انکار کرد و وزارت تعاون و رفاه نیز در راستای حمایت از بی بضاعت ها و فقیران شناسایی شده در کشور، «طرح حمایتی غذایی» را اجرا می کند.

وی گفت: دراین طرح با ارائه بسته های حمایتی، پروتئین و ویتامین مورد نیاز برای تامین سلامت به فقیران ارائه می شود.

وی اظهار داشت: دولت برای محرومیت زدایی و رفع فقر در کشور برنامه ریزی و بسته های حمایتی تهیه کرده است.
 اخباراجتماعی - ایرنا


ویدیو مرتبط :
دکتر علی ربیعی وزیر کار میهمان کودکان معلول و کم توان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جن وجود دارد، نمی توان انکار کرد!


یکی از مراجع عظام تقلید قم طی سخنانی به موضوع جن پرداخت و زندگی این موجود را تشریح کرد

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی در درس خارج فقه خود با اشاره به موضوع جن گیری گفت: جن وجود خارجی دارد و موجودات عاقلی هستند که هم کافر دارند و هم مومن.

وی تصریح کرد: این موضوع از نظر قرآن کریم امری تاکید شده و مسلم است و نمی توان آن را انکار کرد و طبق قرآن جن، ملائک و انسان سه گروهی بوده که دارای عقل و شعور هستند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به برخی سخن ها در خصوص دخالت جن در زندگی انسان ها گفت: برخی معتقدند که جن در زندگی شخصی انسان ها دخالت دارند که این موضوع کاملا اشتباه و دروغ است.

وی افزود: افرادی هستند که از این سخن ها گفته که آنها دچار توهم و خیالات شده اند.

آیت الله مکارم شیرازی اذعان داشت: گروه دیگری نیز هستند که افراد شیاد و کلاه بردار بوده و برای درآمد دست به چنین کارهایی می زنند.

این مرجع تقلید ابراز داشت: این گروه دوم افراد متبهر در شیادی و کلاه برداری هستند که با حرف هایی به مردم می گویند جن درون را درون شیشه کرده و با دروغ به کلاه برداری از مردم دست می زنند.

وی تاکید کرد: اینها شیاد بوده و مردم نباید فریب آنها را بخورند و گرفتار دروغ های آنها شوند.

آیت الله مکارم شیرازی مجدد تاکید کرد: که جن وجود دارد اما در زندگی شخصی ما نیست و دخالت نخواهد داشت و ما نیز حق دخالت در زندگی او را نداریم.

منبع: برنا