اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت فرود هواپیمای یونانی در فرودگاه کرمان



اخبار,اخبار اجتماعی ,علت فرود هواپیمای یونانی در فرودگاه کرمان

وی ادامه داد: به هواپیمای یونانی اعلام کرده بودند که امروز یکشنبه به تهران سفر کند تا کارهای تعمیراتی بر روی آن انجام شود.

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه های کشور علت فرود هواپیمای یونانی در فرودگاه کرمان را اعلام کرد.

سید احمد مومنی رخ روزیکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: هواپیمای بوئینگ 747-200 یونانی حدود پنج روز پیش برای تعمیرات وارد ایران شد و به دلیل نبود جا در آشیانه تعمیرات فرودگاه مهرآباد، با هماهنگی در کرمان به زمین نشست.

وی تشریح کرد: این هواپیما نقص فنی داشت و با هماهنگی با مرکز تعمیر در فرودگاه مهرآباد به خلبان این هواپیما اعلام شده بود در زمان حاضر فضا برای تعمیرات اشغال است و باید چند روزی منتظر بماند.

مومنی رخ تصریح کرد: هواپیما برای انجام تعمیرات وارد ایران شده و هیچ مسافری نداشته است.

وی ادامه داد: به هواپیمای یونانی اعلام کرده بودند که امروز یکشنبه به تهران سفر کند تا کارهای تعمیراتی بر روی آن انجام شود.

 

اخبار اجتماعی - ایرنا

 


ویدیو مرتبط :
فرود هواپیمای 747-400 در فرودگاه jfk

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرود هواپیمای فرانسوی در فرودگاه کرمان


مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: هواپیما فرانسوی به منظور سوخت‌گیری در فرودگاه کرمان به زمین نشست و فرود اضطراری صحت ندارد.

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: هواپیما فرانسوی به منظور سوخت‌گیری در فرودگاه کرمان به زمین نشست و فرود اضطراری صحت ندارد.

محمد نخعی با اشاره به سوخت‌گیری هواپیمای فرانسوی در فرودگاه کرمان اظهار داشت: این هواپیما از نوع H25C از پاریس به مقصد کشور تایلند در حرکت بوده است.

وی با بیان اینکه نوع پرواز این هواپیما آمبولانس است و ضمن تکذیب فرود اضطراری در فرودگاه کرمان خاطرنشان کرد: هماهنگی‌های کتبی و قبلی این پرواز پس از کسب مجوز از اداره کل استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری صورت گرفته است.

نخعی بیان داشت: همچنین در زمینه سوخت‌گیری این هواپیما در فرودگاه کرمان هماهنگی با شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از چند روز قبل انجام شده و صرفا به منظور سوخت‌گیری از فرانسه وارد و حرکت به سمت تایلند صورت می‌گیرد و بحث فرود اضطراری بی‌اساس و شایعه است.