اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت شکست های پرسپولیس چاقی بود!


اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای بازیکنان برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته اند تا سرخپوشان به شرایط مناسب بدنی برسند و مشکلی نداشته باشند.

اعضای کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس تهران برای بازیکنان برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته اند تا سرخپوشان به شرایط مناسب بدنی برسند و مشکلی نداشته باشند.

قرار شده از این به بعد، هفته ای یک بار وزن بازیکنان کنترل شود تا سرخپوشان دچار چاقی و یا لاغری نشوند.

همچنین پرسپولیسی ها امروز عصر آخرین تمرین خود را در زمین درفشی فر برگزار می کنند و سپس برای بازی با ذوب‌آهن عازم اصفهان خواهند شد.

لازم به ذکر است، بازی دو تیم پنجشنبه شب در ورزشگاه فولادشهر برگزار خواهد شد.

منبع: برنا



ویدیو مرتبط :
علت شکست خوردن دومین آسمان خراش جهان چه بود؟ علت واقعی عدم پیروزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دنیزلی علت پاسخ منفی اش به پرسپولیس را فاش کرد



 

دنیزلی علت پاسخ منفی اش به پرسپولیس را فاش کرد

 

سرانجام مشخص شد چرا مصطفی دنیزلی به پیشنهاد مسئولان باشگاه پرسپولیس پاسخ منفی داده است.

به گزارش جام نیوز به نقل از خبرآنلاین، این مربی با تجربه ترک تبار که تجربه مربیگری در پاس و پرسپولیس را دارد، در ماه های اخیر کاندید سرمربیگری قرمزها بود. او حتی با قائم مقام این باشگاه در ترکیه دیدار کرد و به گزارش رسانه های ترک این جلسات نیز بسیار مفید بود. اما دنیزلی اعتراف کرده، در این جلسه بحث هایی مطرح شده که سرانجام مذاکرات را به بن بست رسانده است.

در محافل ورزشی نقل شده که دنیزلی به خاطر حضور پروین در پرسپولیس، سرمربیگری این تیم را قبول نکرده است.

دنیزلی گفته: «ما درباره وضعیت پرسپولیس حرف زدیم و من هم پیشنهاد خود را مطرح کردم. در ادامه مذاکرات متوجه مشکلاتی شدم. از آنجا که اختیارات تام می خواستم، با شنیدن نام علی پروین، تاکید کردم در صورتی به پرسپولیس می آیم که ایشان نباشد چون حرف هایی درباره او شنیده بودم.»

به این ترتیب بعد از حدودا یک ماه مشخص شد که مشکلات دنیزلی و پرسپولیس مالی نبوده است بلکه تنها به شخص پروین مربوط می شد. از آنجا که رویانیان نیز اصرار داشت پروین حتما باید در چارت مدیریتی این باشگاه باشد، حضور دنیزلی روی نیمکت قرمزها منتفی شد.