اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علت سقوط هواپیمای روسیه در مصر اعلام شد(+تصاویر)



وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که هواپیمای ترابری روسی که امروز چهارشنبه در سودان جنوبی سقوط کرد، در فهرست هواپیمایی تاجیکستان ثبت شده و 5 خدمه ارمنی و یک کاپیتان روسی داشته است.

به گزارش روسیه الیوم، مقام های سودان جنوبی اعلام کردند که 41 تن در حادثه سقوط این هواپیما در نزدیکی فرودگاه جوبا، پایتخت این کشور، کشته شده اند.

"آتنی وک آتنی" سخنگوی دفتر ریاست جمهوری سودان جنوبی پیشتر اعلام کرد که بر اثر سقوط یک فروند هواپیمای "آنتونوف" روسی در سودان جنوبی 41 تن کشته شدند.

وی تاکید کرد که این هواپیما حامل 12 شهروند سودانی و تیم پرواز متشکل از 5 ارمنی و یک روسی بود.

دفتر ریاست جمهوری سودان جنوبی تصریح کرد که 3 تبعه این کشور در این حادثه جان به دربرده اند.

براساس شواهد و قرائن، سایر کشته شدگان این حادثه از اهالی محل سقوط هواپیما بودند.

هیات سازمان ملل متحد مستقر در سودان جنوبی نیز اعلام کرد که این هواپیما عازم شهر بالوخ در استان نیل بالا در سودان جنوبی، بود که در فاصه 800 متری فرودگاه سقوط کرد.

مشاور وزیر ترابری روسیه نیز پیشتر اعلام کرد که این هواپیما در فهرست هواپیمایی روسیه ثبت نشده است.

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

 

اخبار بین الملل - العالم


ویدیو مرتبط :
اولین تصاوبر هواپیمای سقوط کرده روسیه در مصر

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

علت سقوط هواپیمای روسیه اعلام شد


رسانه‌های مصری گزارش دادند علت سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا، انفجار داخل موتور آن بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان: رسانه‌های مصری گزارش دادند علت سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در صحرای سینا، انفجار داخل موتور آن بوده است.

رسانه‌های مصری امروز (چهارشنبه) به نقل از یکی از اعضای «تیم تحقیق مصر» اعلام کردند بررسی دو جعبه سیاه کشف‌شده نشان می‌دهد علت سقوط هواپیمای مسافربری روسیه در «صحرای سینا،» انفجار داخل موتور آن بوده است.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، اظهار داشت: شدت انفجار به‌حدی زیاد بوده که در یک لحظه کل موتور را فراگرفته است. نتیجه تحقیقات تاکنون ارتباط این انفجار را با اقدام تروریستی، ثابت نکرده است. وی همچنین گفت: نمونه‌های بدست‌آمده از لاشه هواپیما برای بررسی اینکه آیا مواد منفجره در هواپیما جاسازی شده بود، فرستاده شده‌اند.

یک فروند هواپیمای مسافربری روسی شنبه هفته جاری با ۲۲۴ مسافر و خدمه در «صحرای سینا،» واقع در شمال مصر، سقوط کرد و تمامی سرنشینان آن کشته شدند. این هواپیما از فرودگاه «شرم‌الشیخ» به مقصد «سن پترزبورگ» به پرواز در آمده بود. هواپیمای سقوط‌کرده یک فروند «ایرباس ۳۲۱» و متعلق به شرکت هواپیمایی روسی «کاگلومویا» بود. از ۲۱۷ مسافر این هواپیما، ۲۱۴ نفر روس و ۳ نفر اوکراینی بودند.