اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

علاقه دردسرساز به نگهداری اسلحه جنگی!



اخبار ,اخبار حوادث ,نگهداری اسلحه جنگی

اخبار حوادث - علاقه دردسرساز به نگهداری اسلحه جنگی!

رییس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری فردی خبرداد که اسلحه جنگی نگهداری می‌کرد.

سرهنگ علیرضا محرابی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح جزئیات خبر کشف سلاح جنگی گفت: برابر اخبار دریافتی از منابع اطلاعاتی مبنی بر اینکه فردی به نام« مهرداد» در منطقه ستارخان تهران اقدام به نگهداری سلاح کلت کمری می‌کند، مراتب در دستور کار ماموران اداره عملیات ویژه پلیس امنیت عمومی تهرا بزرگ قرار گرفت.

وی افزود: تحققیات ماموران ادامه یافت تا اینکه صحت خبر مورد تایید قرار گرفت و موضوع به مقام قضایی منعکس و دستور بازداشت متهم صادر شد در ادامه ماموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در ساعت 10:30 روز اول مردادماه؛ پس از اخذ دستور قضایی از سرپرست دادسرای ناحیه 33 اوین به موقعیت اعزام و پس از دق الباب و رعایت موازین شرعی و قانونی وارد منزل شده و در بازرسی از محل دو قبضه کلت کمری رولور، یک قبضه سلاح شکاری، دو عدد شوکر، دو عدد بی سیم، یک عدد دوربین مخفی قابل نصب بر روی پیراهن، چهار قبضه سلاح سرد (قمه و چاقو) کشف و به همراه متهم به پایگاه دوم پلیس امینت عمومی تهران بزرگ دلالت دادند.

اخبار حوادث - ایسنا

 


ویدیو مرتبط :
گاوصندوق Gun Safes جهت نگهداری اسلحه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت‌های مسلحانه با لباس کارگری/ کشف اسلحه کلاشینکف با 73 تیر جنگی از متهمان



فرمانده انتظامی شهرستان جم از توابع استان بوشهر گفت: باند سارقان مسلح با دستگیری پنج نفر از اعضای آن در این شهرستان منهدم شد

 به گزارش  باشگاه خبرنگاران، روح الله گراوند اعلام کرد: در اردیبهشت و خردادماه سال جاری گزارش سه فقره سرقت مسلحانه در بخش ریز از توابع شهرستان جم به پلیس اعلام شد.

وی اظهارداشت: با بررسی انجام شده توسط پلیس مشخص شد سرقت های یادشده از افاغنه و توام با تیراندازی انجام شده است.

فرمانده انتظامی جم افزود: سارقان مسلح با لباس کارگری دست به سرقت زده بودند.

گراوند یادآورشد: بعد از یک ماه کار اطلاعاتی، ساعت 15 دیروز (پنج شنبه) طی عملیات غافلگیرانه و منسجم پلیس آگاهی و ماموران انتظامی، سارقان در کوه های احمد سلمان ریز در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی گفت:از سارقان یک قبضه اسلحه کلاشینکف، دو قبضه خشاب، 13 گوشی موبایل، 73 تیر جنگی و چندین قطعه مربوط به خودرو و موتورسیکلت کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی جم بیان کرد:سارق مسلح با تشکیل پرونده، برای سیر مراحل قانونی، تحویل مراجع قضایی شدند.

 

 اخبار  حوادث -  باشگاه  خبر  نگاران