اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عشق بدون چربی چشم دختر جوان را کور کرد +تصاویر



آلیس میلر" 23 ساله انگلیسی دختر جوانی است که عاشق یک دوچرخه سوار دارای معلولیت عجیب شده است. این دوچرخه سوار حرفه ای 24 ساله که "تام استنفورد" نام دارد ، دچار نوعی بیماری عجیب و نادر است که امکان تجمع هر نوع چربی در بدن وی را غیر ممکن می سازد، به همین دلیل او بیشتر شبیه اسکلتی است که یک لایه نازک گوشت و پوست روی آن کشیده شده است.

معلولیت عجیب دوچرخه سوار, بیماری کمبود عضلات


به گفته پزشکان وی تنها 40 درصد عضلات بدن یک مرد عادی را دارد. بیماری او باعث شده است که وی به دیابت نوع 2 نیز مبتلا باشد و همچنین مقداری کم شنوایی دارد به علاوه چهره او به دلیل کمبود عضلات اندکی ترسناک به نظر میرسد ، اما با تمام این اوضاع آلیس 23 ساله که دختر زیبایی است عاشق اوست. او میگوید شاید بیماری تام غیر عادی باشد اما ما یک زوج کاملا طبیعی هستیم . آنچه مهم است احساسات ما در این رابطه است نه فیزیک ظاهری.


تام یکی از 8 نفری است که در سراسر دنیا به این بیماری مبتلا هستند . او از 12 سالگی به این بیماری دچار شده و قبل از آن زندگی طبیعی داشته است. وی علیرغم ناتوانی اش تمام تلاش خود را برای داشتن یک زندگی طبیعی به کار بسته و اکنون یک ورزشکار حرفه ای به شمار میرود. آنها از طریق یک سایت دوست یابی با هم آشنا شدند و این آشنایی رفته رفته به عشق تبدیل شده است. آلیس میگوید: اگرچه در ابتدا از اینکه هر کسی به ما خیره شود کمی خجالت میکشیدم اما آرامش و شخصیت تام مرا هم به یک حس آرامش عمیق رسانده است واکنون رابطه ما به نظرم کاملا طبیعی و عقلانی است و من از انتخاب خود راضی هستم.

 

معلولیت عجیب دوچرخه سوار, بیماری کمبود عضلات

 

معلولیت عجیب دوچرخه سوار, بیماری کمبود عضلات

 

معلولیت عجیب دوچرخه سوار, بیماری کمبود عضلات

 

معلولیت عجیب دوچرخه سوار, بیماری کمبود عضلات

 

معلولیت عجیب دوچرخه سوار, بیماری کمبود عضلات

 

pardad.ir


ویدیو مرتبط :
خودکشی یک دختر جوان به عشق مرتضی پاشایی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تجاوز به دختر جوان در مقال چشم دانشجویان+ تصاویر این عمل وقیحانه



تصاویر تجاوز به دختر ,تعرض جنسی

تجاوز به دختر جوان در مقال چشم دانشجویان+ تصاویر این عمل وقیحانه

به گزارش پلیس: متجاوزی که در جلوی درب دانشگاه و در مقبل دیدگان دانشجویان دختر جوانی را مورد تعرض جنسی قرار داد، در حال در بازداشت به سر می‌برد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران به نقل از اسو شیتد پرس؛ ونس بلنس 19 ساله دانشجوی کالج اوهایو در مقابل درب ورودی دانشگاه دختر محصل  دیگری را مورد تجاوز جنسی قرار داد.

وی این عمل وقیحانه را در مقابل دیدگان همه انجام داد و سایرین با تهیه فیلم و عکس عمل زشت و وقیحانه وی را در شبکه های اجتماعی منتشر نمودند.

او در حالی که از کار خود راضی بود از جانب بسیاری از کاربراین اینترنتی مورد انتقاد قرار گرفت تا جایی که کاربران با نوشتن الفاظ زشت، تنفر خود را از عمل انجام شده نشان دادند.

به دلیل درخواست والدین این ستاره والیبال دانشگاه قربانی تصاویر به اشتراک گذاشته شده تا حدودی توسط پلیس جمع آوری شد.


در  حال حاضر این دانشجو به اتهام تجاوز به عنف در بازداشت پلیس به سر می برد.

این فاجعه روز یکشنبه صبح در مقابل بانکی در کنار درب ورودی دانشگاه اتفاق افتاد که پس از تهیه فیلم و عکس توسط شاهدان عینی به اشتراک گزاری آن در شبکه‌‌های اجتماعی منجر شد./ باشگاه خبرنگاران