اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عرضه سوخت از سر گرفته شد/ رفع مشکل ۹۵ درصد جایگاه‌ها



اخبار,اخبار اقتصادی,عرضه سوخت

مدیر سامانه هوشمند سوخت گفت: مشکل ۹۵ درصد جایگاه‌ها برای عرضه سوخت حل شده و تا ظهر امروز سوخت‌رسانی به خودروها به حالت عادی برمی‌گردد..

سید محسن روحانی با بیان اینکه در حال حاضر در ۹۵ درصد جایگاه‌های عرضه سوخت کشور، مشکل حل شده است، گفت: مشکل نرم‌افزاری مربوط به سامانه هوشمند تلمبه‌ها حل شده است.

مدیر سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود تا ظهر امروز سوخت‌رسانی به حالت عادی بازگردد و مشکل به صورت کامل رفع شود.

روحانی تاکید کرد: هم‌اکنون مساله چندانی در سوخت‌رسانی به خودروها وجود ندارد.

اخبار اقتصادی - مهر


ویدیو مرتبط :
مشکلات نبود جایگاه عرضه سوخت در مورموری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مشکل جایگاه‌های عرضه سوخت برطرف شد


سخنگوی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی از حل مشکل تمامی جایگاه های سوخت رسانی در کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: عربعلی در گفت‌وگویی اظهار کرد: در حال حاضر همه جایگاه های سوخت کشور در مدار قرار دارند.

وی در پاسخ به اینکه چرا از قبل درباره تاریخ و زمان اجرای فرآیند به روز رسانی سامانه هوشمند سوخت به مردم اطلاع رسانی نشده بود گفت: به طور کلی سیاست ما این است که درباره مسایلی که ذهن مردم را درگیر می‌کند، اطلاع رسانی نکنیم.

وی ادامه داد: برنامه این به روزرسانی ها از پیش تعیین شده است. در واقع ما چندین و چند سال است که این کار را انجام می دهیم اما این بار این فرآیند با مشکل رو به رو شد.

سیستم‌سوخت‌رسانی در جایگاه‌های سوخت از ساعات اولیه بامداد امروز دچار اختلال شد که این موضوع با توجه به در پیش بودن تعطیلات عید سعید فطر و در نتیجه آغاز سفرهای بین شهری، مشکلات بسیاری را برای مسافران به‌ویژه در جاده‌های سراسر کشور ایجاد کرد.

در این باره رییس جایگاه‌داران سوخت در واکنش به خبر قطع بنزین بسیاری از جایگاه‌های سوخت از بامداد امروز گفته بود مشکلی که به وجود آمده قطع بنزین نبوده است، بلکه سامانه پخش هوشمند با اختلالاتی در جایگاه‌ها مواجه شده و برخی جایگاه‌ها را در سطح کشور از مدار خارج کرده است.

به گفته بیژن حاج محمدرضا با توجه به این‌که زمانی که این سیستم دچار اختلال می‌شود حافظه آن پاک شده و باید از ابتدا کد‌گذاری شود تا به مدار برگردد، این روند کمی زمان می‌برد.