اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عجیب‌ترین بازی بیسبال در دنیا +عکس



عجیب‌ترین بازی بیسبال در دنیا +عکس

بیسبال ورزشی است که حتما آشنایی کوتاهی با آن دارید و میدانید که این ورزش نیاز به زمینی خاص به همراه یک چوب بیسبال و توپی مخصوص دارد. این ورزش یکی از محبوب ترین ورزش های قاره آمریکا است.

 بیسبال را می توان ورزشی سخت و طاقت فرسا دانست زیرا در هر ثانیه بازیکن ها باید شروع به دویدن کرده و در هوا توپ را از تیم رقیب بربایند از این رو این ورزش نیازمند لباس های راحت به همراه تجهیزات مناسب است.

مردم ویسکانسین دریاچه "تومهاوک" را به عنوان یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری خودشان میدانند اما به غیر از زیبایی های این دریاچه یک مسابقه عجیب نیز هر ساله در حاشیه گلی آن برگزار می کنند که خود یک جاذبه گردشگری است.

عکس عجیب‌ ترین بازی بیسبال در دنیا,ورزش بیسبال

مسابقه "بیسبال با کفش های برفی" که مردم منطقه ویسکانسین هرساله در حاشیه دریاچه برگزار می شود به عنوان عجیب ترین نوع بیسبال در دنیا شناخته می شود. این مسابقه از سال 1961 آغاز شده است و هرساله افراد زیادی را به این منطقه می کشاند.

در این مسابقه 52 ساله بازیکن های دو تیم باید کفش های اسکیمو و مخصوص راه رفتن روی برف را به پا می کنند. سپس هر دو تیم یک بازی بیسبال معمولی را آغاز میکنند اما مهمترین قسمت همان کفش های اسکیمویی است که بازی را جالب می کند.

این ورزش عجیب هر ساله در اواخر تابستان و تنها دوبار برگزار می شود که هر بار بیش از 10 هزار بازدید کننده را به همراه دارد. در این مسابقه معمولا جوانانی شرکت می کنند که امادگی بدنی خوبی دارند.

عکس عجیب‌ ترین بازی بیسبال در دنیا,ورزش بیسبال

 

عکس عجیب‌ ترین بازی بیسبال در دنیا,ورزش بیسبال

/باشگاه خبر نگاران

 

 


ویدیو مرتبط :
عجیب ترین طناب بازی دنیا !!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عجیب ترین بازی توپی دنیا +عکس



فوتبال یکی از ورزش های محبوب دنیا است و در کنار آن راگبی نیز ورزشی پر طرفدار در آمریکا به حساب می آید. در میان این ورزش های توپی اما رشته ای به نام "Eton Wall" قرار دارد که ترکیبی از هردوی این ورزش هاست و البته بسیار قدیمی و عجیب است.

به طور دقیق تاریخ ابداع این ورزش مشخص نشده است اما بنا به شواهد اولین نشانه های این ورزش در سال 1766 و در انگلستان بوده است و قوانین آن نیز تا سال 1849 که اولین قانون ها نوشته شد بسیار تغییر کرده است ولی از آن زمان تغییر نکرده است.

در این ورزش دو تیم  10 نفره و دو نفر ذخیره نفره در زمینی به عرض 5 متر و طول 110 متر که حتما باید در کنار یک دیوار آجری باشد بازی را آغاز می کنند و باید سعی کنند توپ را به دروازه حریف برسانند.

عجیب ترین بازی  , فوتبال دیواری

البته در این ورزش شرایطی مانند فوتبال نیز وجود دارد ولی قوانین اصلی عبارتند از اینکه توپ باید در امتداد دیوار حرکت کند و نباید دست به آن زده شود. همچنین شوت زدن وجود ندارد و توپ باید تا دم دورازه ها برده شود. بازیکنان نیز می توانند هرچه خواستند از حرکت توپ جلوگیری کنند.

این بازی به طور رسمی بین دانشگاه های مختلف برگزار می شود ولی گل زدن در آن سخت است به طوری که بیش از 100 سال است تیمی در آن نتوانسته گل بزند. این نکته نیز لازم است گفته شود که کری خواندن یکی از نکات اصلی این بازی است.

عجیب ترین بازی  , فوتبال دیواری

عجیب ترین بازی  , فوتبال دیواری

عجیب ترین بازی  , فوتبال دیواری

عجیب ترین بازی  , فوتبال دیواری

منبع:yjc.ir