اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاملان تیراندازی مرگبار در 60 متری یاسوج دستگیر شدند/ آمار کشته شدگان افزایش یافت



دو نفراز عاملان حادثه تیراندازی مرگبار بامداد چهارشنبه در بلوار 60 متری یاسوج در گچساران دستگیرشدند.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان، ساعت 3 بامداد 17 تیرماه  حادثه تیراندازی در بلوار 60 متری یاسوج در گچساران رخ داد.
 
در این حادثه خودرو ناشناسی با اسلحه شکاری به سمت عده‌ای که در بلوار بوده‌اند تیراندازی می‌کند که به دنبال آن 6 نفر مجروح می شوند که  2 نفر از مجروحین به دلیل شدت جراحات در بیمارستان جان خود را از دست می دهند و مابقی همچنین تحت مداوا قرار دادند.
 
به دنبال این اتفاق تیم ویژه کارآگاهان و پلیس اطلاعات با همکاری مقامات قضایی به صورت جدی پیگیری موضوع را برای شناسایی و دستگیری عاملین حادثه در دستور کار خود قرار داده اند.
 
سردار غلامزاده فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد درباره این خبر گفت: دو جوان 23 و 25 که عامل این جنایت بودند در کمتر از 24 شناسایی و دستگیر شدند.


  اخبار  حوادث  -  باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
آمار رو به افزایش کشته شدگان حادثه منا

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تعداد کشته‌شدگان سیلاب افزایش یافت/ جست‌وجو هم‌چنان ادامه دارد



اخبار,اخبار حوادث,سیل

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور گفت: تاکنون تعداد کشته‌شدگان در سیلاب به ۱۵ نفر رسیده است و همچنان جست‌وجو برای پیدا کردن مفقودشدگان ادامه دارد. خبرگزاری فارس: تعداد کشته‌شدگان سیلاب افزایش یافت/ جست‌وجو هم‌چنان ادامه دارد.

اسماعیل نجار در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس، اظهار داشت: روز گذشته یکی دیگر از جان‌باختگان  حادثه سیلاب در سیجان از توابع استان البرز پیدا شد و تعداد کشته‌شدگان در این بخش به 7 نفر رسید.

نجار افزود: در کن و سولقان تعداد کشته‌شدگان همان 8 نفر است که اجساد آنها پیدا شده و تحویل پزشکی قانونی شده است.

رئیس سازمان مدیریت بحران کشور افزود: سرجمع تا کنون 15 نفر در این حادثه جان خود را از دست داده‌اند و احتمال دارد تعداد کشته‌شدگان افزایش یابد.

وی با اشاره به اینکه آمار مفقودین تا کنون به 3 نفر قطعی رسیده است، گفت: پاکسازی روستاها و جاده‌ها در اولویت کار قرار گرفته است و در حال حاضر نیز تمامی انشعابات روستاها و مناطق حادثه‌دیده وصل شده است.

اخبار حوادث - فارس