اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت!! + عکس



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

عاقبت تلخ مردی که از آشپزی همسرش ایراد میگرفت!! + عکس

پیرمرد 69 ساله روسی که از آشپزی بد همسرش به ستوه آمده بود با قهر از خانه خارج شد و پس از گم‌کردن راهش در جنگل یخ‌زده نزدیک بود از گرسنگی تلف شود.

«یوری» که به همراه همسرش در منطقه « آلتای» سیبری در مرز روسیه ساکن است به دلیل این که همسرش سوپ گرم برای او آماده نکرده بود از خانه خارج شد و پس از رفتن در جنگل انبوه مسیر بازگشت را گم کرد.

او طی این یک ماه که از خانه دور بود با خوردن انواع توت‌ها، دانه‌ها و نوشیدن برف آب شده توانست جان سالم به در ببرد تا این که در نزدیکی یک انبار علوفه از ضعف بی‌حال شد.

این پیرمرد پس از این که با کمک کارگران این انبار به بیمارستان منتقل شد، گفت: ساعت‌ها راه می‌رفتم اما نمی‌توانستم مسیر بازگشت را پیدا کنم. هوا بسیار سرد بود و واقعا ضعیف شده بودم.

پزشکان پس از معاینه این پیرمرد زنده ماندن او را از خوش‌شانسی‌اش دانستند و اعلام کردند احتمال دارد پاهایش به دلیل سرمازدگی قطع شود.

«یوری» گفت: مهم نیست چه اتفاقی افتاده است اما این آخرین باری است که از آشپزی همسرم شکایت می‌کنم./ایسنا


ویدیو مرتبط :
عاقبت مردی که به آرایش همسرش راضی است.

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عاقبت درگیری یک مرد خشن با همسرش +عکس



عاقبت درگیری یک مرد خشن با همسرش

به گزارش پرداد به نقل از دیلی میل: یک زن در دفاع از خودش در مقابل حمله شوهرش انگشت او را با گاز گرفتن قطع کرد. او مادر دو فرزند است و در دعوای خانوادگی که میان او و همسرش در گرفت از خود دفاع کرده است اما دفاع او کمی عجیب به نظر میرسد. 

این زن 45 ساله میگوید همسرش قصد داشته در مقابل چشم بچه ها او را خفه کند به همین دلیل دستانش را دور گلوی او حلقه کرده و یک انگشتش را تا انتها در دهان او فرو برده است . او که نفسش به شماره افتاده بود برای دفاع از خود با تمام قوا و قدرت انگشت او را گاز گرفت و به قدری این کار را ادامه داد که انگشت این مرد بی رحم قطع شد.

این مرد بعد از این حادثه سریعا به بیمارستان انتقال پیدا کرد تا انگشت قطع شده اش پیوند زده شود.

بعد از بهبودی او در بیمارستان نیروهای پلیس او راعمال خشونتا دستگیر کرده و روانه دادگاه شد. قاضی این پرونده او را به اتهام  علیه اعضای خانواده اش مجرم شناخت و فعلا به قید ضمانت 250 هزار دلاری تا دادگاه بعدی آزاد است./گروه خبری پرداد