اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاقبت تصادف پراید روی پل شهید باکری/ نجات راننده پراید از میان آهن پاره‌ها + تصاویر



بی احتیاطی و توقف خودروسواری پراید روی پل، برخورد دو خودرو دیگر با این وسیله نقلیه و همچنین مصدومیت یکی از رانندگان را به دنبال داشت.

 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی ساعت 22:50 دقیقه شب گذشته با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه27 را به محل حادثه در بلوارآیت اله کاشانی، روی پل باکری اعزام کرد.

بنا به اظهار فرمانده آتش نشانان اعزامی، توقف روی پل باعث برخورد دو دستگاه خودرو با یکدیگرو همچنین تصادف با این خودروی پراید شد که براثر آن راننده پراید در داخل خودروی خود گرفتار شد.


ایرج جعفری اضافه کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه با قرار دادن علائم هشدار دهنده از بروز حوادث احتمالی دیگر و نیز ادامه نشت بنزین از خودرو جلوگیری کردند.

این فرمانده آتش نشانی با بیان این که بررسی بیشتر در این خصوص از سوی پلیس راهور درحال انجام است، تصریح کرد: راننده 25 ساله خودرو سواری که براثر این حادثه از قسمت پا دچار شکستگی شده بود با کمک آتش نشانان از درون خودرو خارج و جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شد.

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار,اخبار حوادث , تصادف

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
تصادف پراید و نجات راننده توسط آتش نشانی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نجات معجزه‌آسای راننده پراید از میان میلگرد‌ها+تصاویر



راننده یک دستگاه خودروی پس از سقوط به داخل یک ساختمان نیمه کاره به طرز معجزه‌آسایی زنده ماند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، صبح امروز ساعت 08:49 صبح  طی تماس شهروندان با سامانه 125 آتش نشانی شهریار سقوط یکدستگاه خودرو پراید در یکباب ساختمان نیمه کاره واقع در شهریار،شهرک صدف،انتهای خیابان توحید،روبروی مرکز فنی و حرفه ای خواهران گزارش گردید.

ستادفرماندهی سازمان بلافاصله امداد گران ایستگاه  101 مرکزی را با امکانات و تجهیزات کامل راهی محل حادثه نمود و در بدو ورود مامورین مشاهده شد؛ یکدستگاه خودرو پراید به علت سرعت بالا و عدم کنترل خودرو توسط راننده از مسیر جاده منحرف و داخل یک ساختمان نیمه کاره سقوط کرده است.

با تلاش آتش نشانان ضمن ایمن سازی کامل و جلوگیری از نشت بنزین و قطع سرباطری خودرو مذکور با جرثقیل به داخل خیابان منتقل و محل تحویل راهنمائی و رانندگی مستقر در محل حادثه گردید.

بر اساس گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،‌ خوشبختانه راننده خودرو به طرز معجزه‌ آسایی از مرگ نجات یافت.

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

 

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

 

 اخبارحوادث ,خبرهای  حوادث ,حوادث  روز

 

اخبار حوادث  -  باشگاه خبر نگاران