اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

عاقبت این خانم متاهل که از رابطه نامشروع بچه دار شد



مایکل باربر بعد از انکه فهمید همسرش به او خیانت کرده و فرزند دخترش نیز حاصل روابط نامشروع او می باشد همسر و دخترش را کشت و به اعدام محکوم شد.به گزارش پارس ناز باربر به جرم خفه کردن همسرش و کشتن دختر شش ساله‌اش محکوم به قصاص شده است. وی این اقدام را پس از آنکه متوجه شد دختری را که بزرگ کرده ، فرزند واقعی خودش نیست انجام داد.

 عاقبت روابط نا مشروع,بچه دار شدن در روابط نا مشروع

پس از آنکه باربر متوجه شد همسرش به او خیانت کرده و با مردی از ایالت تگزاس رابطه داشته، با عصبانیت، دستان همسر 43 ساله‌اش را بست و او را با کابل کامپیوتر خفه کرد و بدن بیجان وی را بر روی رختخواب انداخت. سپس باربر 55 ساله، سعی کرد دختر شش ساله‌اش را نیز خفه کند، اما وقتی با مقاومت وی مواجه شد، سر او را 20 بار به میله تخت کوبید تا اینکه جمجمه‌اش متلاشی شد.

 عاقبت روابط نا مشروع,بچه دار شدن در روابط نا مشروع

به گزارش پارس ناز به نقل از هوفینگتون پست این جنایت مخوف تنها 8 روز پس از گرفتن نتیجه آزمایش تست پدری به دست آمد که باربر متوجه شد دختری که بزرگ کرده بوده، از گوشت و خون او نبوده است. او پس از گرفتن این آزمایش، به فکر انتقام بود و پلیس هنگامی که او در راه تگزاس بود تا مردی که با همسرش رابطه داشته را بکشد، دستگیر کرد.

 عاقبت روابط نا مشروع,بچه دار شدن در روابط نا مشروع

گفتنی است باربر از سوی دادگاه کالیفرنیا به اعدام محکوم شده اما مجازات اعدام در کالیفرنیا یک موضوع بحث‌ برانگیز است و قرار است در یک رای‌گیری با حبس دائم بدون آزادی مشروط جایگزین گردد..... / پارس ناز


ویدیو مرتبط :
‫ارتباط نامشروع زن متاهل با پسرخاله همسرش، منجر به این قتل دردناک شد‬‎

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

ایجاد رابطه نامشروع در ازای دریافت شارژ!/ خانم بازیگر، مجرم سابقه دار بود



رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی استان خراسان جنوبی از دستگیری مردی که با ایجاد صفحه ای در یکی از شبکه های اجتماعی خود را به جای یک زن به کاربران معرفی کرده بود خبر داد.

 به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ " سید غلامرضا حسینی " رئیس پلیس فتا همدان گفت: کارآگاهان پلیس فتا هنگام رصد فضای مجازی در یکی از شبکه های اجتماعی به صفحه ای برخورد کردند که صاحب صفحه با بارگذاری عکس یکی از بازیگران مشهور که شبیه به یکی از بازیگران ایرانی بود، اعلام کرده بود که مالک این صفحه بیرجندی است.

سرهنگ"حسینی" افزود: کارآگاهان با ردزنی سایبری و شگردهای خاص ورود به صفحه را آغاز کردند که مشخص شد صاحب صفحه علاوه بر بارگذاری تصاویر مبتذل، طوری جلوه داده بود که درقبال دریافت وجه و حتی شارژ با کاربران رابطه نامشروع برقرار می کند.

وی تصریح کرد: کارآگاهان با ایجاد تله سایبری مشخصات صاحب صفحه را در بیرجند پیدا کردند که با هماهنگی های قضائی به محل سکونت صاحب صفحه مراجعه و مرد 25 ساله را دستگیر و تمام دستگاه های دیجیتالی وی کشف و به پلیس فتا منتقل شد.

سرهنگ "حسینی" خاطر نشان کرد: متهم از افراد سابقه دار بوده که جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضائی گردید .


 اخبار  حوادث - باشگاه  خبر نگاران