اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرح ضربتی جمع‌آوری لباس‌های نامتعارف


در این طرح از واردكنندگان و تولیدكنندگان گرفته تا استفاده‌كنندگان از لباس‌های نامتعارف و همچنین مزاحمین نوامیس مورد برخورد قرار می‌گیرند. ماموران پلیس تهران در ادامه اجرای طرح تشدید امنیت اخلاقی روز پنجشنبه ۷۰ واردكننده و تولیدكننده عمده لباسهای نامتعارف، مبتذل و مستهجن را در خیابان جمهوری پلمپ كردند.


ایسنا: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از پلمپ ۷۰ عمده فروشی لباس‌های مبتذل و مستهجن در عملیات روز پنجشنبه پلیس پایتخت خبر داد.

سردار حسین ساجدی‌نیا با اشاره به اینكه پلیس در تلاش است تا با ریشه بدپوششی به صورت گسترده برخورد كند گفت: ماموران پلیس تهران در ادامه اجرای طرح تشدید امنیت اخلاقی روز پنجشنبه ۷۰ واردكننده و تولیدكننده عمده لباسهای نامتعارف، مبتذل و مستهجن را در خیابان جمهوری پلمپ كردند.

وی با اشاره به اینكه این فروشگاه‌ها اقدام به فروش لباس‌هایی با تصاویر مستهجن می‌كردند افزود: از این مراكز تعداد بسیار زیادی لباس‌های قاچاق زنانه و مردانه با علائم خاص و مستهجن كشف و ضبط شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به اینكه بازدید پلیس از صنوف تولیدكننده و واردكننده لباس در پایتخت همچنان ادامه دارد گفت: قطعا فروشگاه‌هایی كه نسبت به عرضه لباس‌های نامتعارف اقدام كنند توسط پلیس مورد برخورد قرار گرفته و به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

وی با تاكید بر این كه طرح تشدید امنیت اخلاقی ابعاد گسترده‌ای دارد گفت: در این طرح از واردكنندگان و تولیدكنندگان گرفته تا استفاده‌كنندگان از لباس‌های نامتعارف و همچنین مزاحمین نوامیس مورد برخورد قرار می‌گیرند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در عین حال از تمامی شهروندان تهرانی خواست تا درصورت مشاهده فروشگاه‌هایی كه نسبت به عرضه لباس‌های نامتعارف اقدام می‌كنند مراتب را از طریق تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس تهران برسانند.

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
طرح جمع آوری وسپس آزادسازی معتادان!!!!!!!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

عکس: طرح ضربتی جمع آوری معتادان


طرح ضربتی جمع آوری معتادین از سطح شهر شیراز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس برگزار شد.

خبرگزاری مهر: طرح ضربتی جمع آوری معتادین از سطح شهر شیراز توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر استان فارس برگزار شد.