اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طرح جدید مجلس برای تعیین قیمت خودرو



اخبار ,اخبار اقتصادی , قیمت خودرو

 

اخبار اقتصادی - طرح جدید مجلس برای تعیین قیمت خودرو

نمایندگان مجلس شورای اسلامی طرحی را آماده کردند که به موجب آن یک هیأت مرکزی متشکل از نهادها و سازمان‌های مرتبط با خودروسازی برای تعیین قیمت خودروی داخلی تشکیل می‌شود.

عزت‌الله یوسفیان ملا رئیس کمیسیون تدوین آئین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از تهیه و تدوین طرحی برای تعیین مکانیزم قیمت خودرو خبر داد.

وی با اشاره به گلایه‌های رئیس‌ جمهور، نمایندگان و مردم از قیمت‌های اعلام شده از سوی شورای رقابت گفت: پس از طرح گلایه‌ها جمعی از نمایندگان طی طرحی مکانیزم جدیدی را برای تعیین قیمت خودرو مشخص کردند.

نماینده آمل با بیان اینکه در این طرح مکانیزم لازم برای تعیین قیمت خودرو مشخص شده است تصریح کرد: در این طرح به دنبال آن هستیم که یک هیأت مرکزی برای تعیین قیمت خودرو تشکیل شود تا این هیأت پیرامون قیمت خودرو اعلام نظر کند.

یوسفیان ملا با اعلام اینکه طرح مذکور «ساماندهی نحوه قیمت‌گذاری خودروی داخلی» نام دارد، خاطرنشان کرد: این طرح دارای یک ماده‌ واحده است که بر اساس آن برای قیمت‌گذاری عادلانه خودرو هیأت مرکزی با حضور نمایندگان سازمان‌ها و نهادهای مرتبط تشکیل می‌شود.
اخبار اقتصادی - فارس

 


ویدیو مرتبط :
تعیین قیمت خودرو

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

قیمت خودرو در مجلس تعیین می شود؟



اخبار,اخبار اقتصادی , قیمت خودرو

 

اخبار اقتصادی - قیمت خودرو در مجلس تعیین می شود؟

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از تهیه و تدوین طرح نحوه قیمت‌گذاری خودرو در این کمیسیون خبر داد و گفت: این طرح در حال حاضر در این کمیسیون آماده شده و هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.

رضا رحمانی رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از تهیه طرح نحوه قیمت گذاری خودرو در این کمیسیون خبر داد و گفت: در هفته گذشته جلسه‌ای با حضور مدیران عامل شرکت‌های خودروسازی و رئیس شورای رقابت در این کمیسیون برگزار شد که در این جلسه به این نتیجه رسیدیم که طرح نحوه قیمت‌گذاری خودرو با همکاری شرکت‌های خودروسازی و شورای رقابت در این کمیسیون تهیه و تدوین شود.


او با اعلام این خبر که طرح نحوه قیمت‌گذاری خودرو در این کمیسیون تهیه و تدوین شده است، گفت: این طرح براساس مواد 236 و 49 آیین‌نامه داخلی مجلس آماده ارائه به صحن علنی است و هفته آینده برای اعلام وصول تقدیم هیئت رئیسه مجلس می‌شود.
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس در ادامه گفت: از سوی کمیسیون، مسئولیت تهیه و تدوین این طرح به کمیته 3 نفر‌ه‌ای متشکل از حمیدرضا فولادگر، نماینده مردم اصفهان، نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه و علی علی‌لو نماینده مردم شبستر در مجلس واگذار شده است.
اخبار اقتصادی - تسنیم