اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

طراحی نقشه قتل پدر برای رسیدن به پول/ دختر جنایتکار با پسر مورد علاقه‌اش محاکمه شد



دختر جوانی که با همدستی پسر مورد علاقه خود، دست به قتل پدرش زده بود، در دادگاه كیفری استان تهران محاكمه شد.

 به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، ۳۰ دی سال 93 ماموران پلیس در جریان وقوع یك قتل در طبقه سوم ساختمانی در در منطقه جیحون‌، قرار گرفتند.

آنها بلافاصله موضوع را در دستور كار خود قرار دادند و راهی محل حادثه شدند. با حضور مأموران در محل و انجام بررسی‌های نخست مشخص شد که مردی ۵۵ ساله‌، بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم تیز به ناحیه سینه و پشت کمر به قتل رسیده است‌.

در همان بررسی‌های نخست مشخص شد که ورود قاتل یا قاتلان بدون تخریب در ورودی منزل یا در واحد مسکونی در طبقه سوم انجام شده و هیچگونه وسیله یا اموالی نیز به سرقت نرفته است. در ادامه تحقیقات نیز مشخص شد که مقتول به همراه دو فرزند خود یعنی یک دختر 17 ساله و یک پسر ۱۵ ساله در طبقه سوم زندگی می‌کرده و مادر و خواهر مقتول نیز در طبقه اول ساختمان سکونت دارند.

با وجود آنکه دختر مقتول اصرار بر آن داشت که قتل پدرش توسط دو مرد نقابدار انجام شده و برادرش به نام بهزاد ۱۵ ساله نیز اظهارات خواهرش را تأیید می‌کرد اما کارآگاهان با توجه به برخی تناقضات موجود در سخنان این دختر، به وی مشکوک شده و او را تحت بازجویی قرار دادند.

در نهایت این دختر لب به اعتراف گشود و به کارآگاهان گفت: به دلیل اختلافات و دعواهای من و پدرم‌، زمانیکه اعصابم خرد می‌شد با پسری به نام امیر جریان را می‌گفتم‌. پس از مدتی امیر گفت : "اگر پدرت بمیرد تمام مال و اموالش به تو می‌رسد” و در ادامه گفت "می‌خواهی پدرت را بکشم”‌. کمی‌فکر کردم و به او گفتم "اگر میتوانی بکش” و امیر گفت : "پس یک روز می‌آیم و پدرت را می‌کشم”‌. به شرط اینکه بعد از مرگ پدر و برادرم به عقد امیر دربیایم‌، روز دوشنبه که روز قتل پدرم بود با امیر قرار گذاشتم و او نیز این کار را کرد. آن روز حتی امیر می خواست برادرم را هم بکشد اما با اصرار‌، امیر را راضی کردم که با بهزاد کاری نداشته باشد و امیر نیز قبول کرد و از بهزاد قول گرفتیم که حرفی نزد و در ادامه من با پلیس تماس گرفتم‌.‎

با توجه به اعترافات این دختر امیر نیز دستگیر شد و همه ‌اظهارات دختر جوان را تأیید کرد‌. پس از اعترافات هردو متهم، پرونده آنها برای رسیدگی به شعبه 113 دادگاه كیفری استان تهران ارجاع شد.

صبح امروز جلسه محاكمه متهمان برگزار شد و آنها در جلسه دادگاه از خود دفاع كردند. هردو متهم با تایید اظهارات قبلی اظهار پشیمانی كردند. در پایان نیز هیات قضایی وارد شور شدند تا رای نهایی در ای خصوص را صادر كنند.


 اخبار  حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران


ویدیو مرتبط :
پسر کرمانشاهی که دختر مورد علاقه خود را به قتل رساند!!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

نقشه مادر و پسر برای قتل زن تنها / پسر جنایتکار پای چوبه دار



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

نقشه مادر و پسر برای قتل زن تنها / پسر جنایتکار پای چوبه دار

حکم اعدام پسر جنایتکار که با همدستی مادرش نقشه قتل زن تنها را طراحی و اجرا کرده بود در دیوان عالی کشور تائید شد.

به گزارش مهر، مردی روز پنجم اسفند سال 89  سراسیمه و مضطرب به کلانتری 14 پاکدشت رفت و به افسر نگهبان خبر داد همسر 50ساله‌اش به نام رقیه کشته شده است.

شوهر رقیه به ماموران گفت: من مسافرت بودم و وقتی به خانه برگشتم هرچه رقیه را صدا کردم جواب نداد. خانه به‌هم ریخته بود و به نظر می‌رسید اتفاقی افتاده است. در حالی‌که نگران شده بودم دنبال زنم گشتم و جسد او را در اتاقی پیدا کردم و بلافاصله به کلانتری رفتم.قاتل همه طلاها و پول‌های موجود در خانه را سرقت کرده و هرچه مواد غذایی در یخچال داشتیم را با خود برده و تلفن همراه رقیه را هم دزدیده است.

ردیابی‌های تلفنی سبب شد جوان 30ساله‌ای به نام حمزه که از گوشی استفاده می‌کرد روز 17 خرداد سال 90دستگیر شود.

حمزه که به شدت به ماده مخدر شیشه اعتیاد داشت در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد وگفت : اجاره خانه‌مان چند ماه عقب افتاده بود و صاحبخانه مرتب به ما فشار می‌آورد. چند روز قبل از قتل، صاحبخانه دوباره به مادرم اعتراض کرد. آن شب غذا نداشتیم و گرسنگی بدجوری به ما فشار می‌آورد. مادرم  به من گفت زنی را می‌شناسد که در خانه‌اش پول و طلا نگه می‌دارد و می‌توانیم از آنجا دزدی کنیم. من این پیشنهاد را جدی نگرفتم اما چند روز بعد وقتی دوباره صاحبخانه همان حرف‌های همیشگی‌اش را تکرار کرد و باز هم گرسنگی به ما فشار آورد با پیشنهاد مادرم موافقت کردم و بعد از برداشتن یک تکه طناب همراه او به خانه رقیه رفتم.

این جوان در ادامه اعترافاتش گفت: رقیه مادرم را می‌شناخت برای همین فکر کرد به میهمانی رفته‌ایم و ما را به خانه‌اش راه داد. وقتی رقیه گفت سه‌راهی برق یخچالش خراب شده است مادرم به دروغ به او جواب داد من تعمیرکار وسایل برقی هستم و می‌توانم آن را درست کنم رقیه هم مرا به اتاقی که یخچال در آنجا بود، برد. ناگهان از پشت طناب را دور گردن این زن انداختم و کشیدم.  او را خفه کردم بعد چون خیلی گرسنه بودیم با مادرم سراغ یخچال رفتیم و حسابی غذا خوردیم بعد هم مادرم خانه را زیر و رو و وسایل قیمتی را پیدا کرد.بعد از سرقت طلاها را فروختیم و کرایه عقب‌افتاده خانه‌مان را دادیم. با بقیه پول هم خانه دیگری را اجاره کردیم و از آن محل رفتیم.

ماموران بعد از شنیدن این اعترافات مادر حمزه را نیز که زنی 45ساله به نام لیلاست بازداشت کردند و او گفته‌های فرزندش را تایید کرد.

در ادامه پرونده با صدور کیفرخواست به شعبه 71 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که قضات دادگاه با توجه به دفاعیات متهمان و درخواست اولیای دم حمزه را به اتهام مشارکت در قتل به قصاص و به اتهام سرقت به سه سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم کردند.

لیلا نیز به اتهام معاونت در قتل به 5 سال زندان و به اتهام سرقت به سه سال زندان و 74 ضربه شلاق محکوم شد.

با اعتراض متهمان پرونده به شعبه 17 دیوان عالی کشور رفت و قضات این شعبه حکم مجازات مادر و پسر را تائید کردند./مهر