اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضرب و شتم یک پیرزن حین سرقت توسط باند باجناق‌ها



اخبار حوادث - ضرب و شتم یک پیرزن حین سرقت توسط باند باجناق‌ها

جانشین رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی گفت: با متلاشی شدن باند حرفه‌ای سرقت‌های خیابانی در مشهد 36 فقره سرقت کشف شد.

به گزارش ابتکار، سرهنگ حمید رزمخواه اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره سرقت از داخل خودروی پژو 206 توسط راکب یک دستگاه موتورسیکلت طرح هندا که هنگام سرقت منجر به ایراد ضرب و جرح به پیرزنی نیز شده بود کارآگاهان دایره عملیات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تحقیقات وسیع خود را آغاز کردند.

 وی افزود: پیگیری‌های گسترده با انجام ردزنی‌های اطلاعاتی پلیس منجر به شناسایی سارق خیابانی و کشف محل اختفای او در خیابان رسالت مشهد شد. جانشین رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی عنوان کرد: کارآگاهان پس از چندساعت تعقیب و مراقبت نامحسوس متهم 24 ساله که به موادمخدر اعتیاد دارد را دستگیر و یک دستگاه خودروی پراید مسروقه نیز از او کشف کردند.

رزمخواه خاطرنشان کرد: این متهم در بازجویی‌های اولیه باجناق خود را نیز به عنوان همدستش به پلیس معرفی کرد و پلیس متهم دیگر پرونده که جوانی 34 ساله است را نیز دستگیر کرد. وی اظهار کرد: متهمان در بازجویی‌های پلیسی تاکنون به ارتکاب 21 فقره کیف‌قاپی و 15 فقره‌ سرقت داخل خودرو اعتراف کرده‌اند.

جانشین رئیس پلیس آگاهی خراسان‌رضوی تاکید کرد: با توجه به کشف پراید مسروقه و اعتراف متهم 34 ساله پرونده به سرقت پراید، احتمال وقوع دیگر سرقت‌های انجام شده توسط این سارقان متصور است, بنابراین تحقیقات از دو متهم پرونده به دستور مراجع قضایی ادامه دارد. 

اخبار حوادث - ابتکار

 


ویدیو مرتبط :
ضرب و شتم بیمار در حین بخیه زدن توسط پزشک

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

پیرزن مهربان، سركرده باند سرقت از آب درآمد!



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

پیرزن مهربان، سركرده باند سرقت از آب درآمد!

كارآگاهان پلیس آگاهی گیلان پیرزنی كه با ظاهری مهربان كودكان را فریب داده و زیورآلاتشان را سرقت می‌كرد، دستگیر كردند.

پیرزنی كه با مهربانی ظاهری‌اش كودكان را فریب و باندی از سرقت زیورآلات اطفال را در گیلان تشكیل داده بود، دستگیر شد.

این زن 65 ساله كه «زینب» نام دارد و تصور ناكامی را درخود نمی‌دید باندی متشكل از «فرحناز» 41 و مالخری به نام «علی» 45 ساله تشكیل داده، و به دنبال سوژه‌های خود كه اطفال خردسال بودند، می گشت.

این پیرزن به همراه فرحناز با حضور در اماكن شلوغ و خیابان‌های پرتردد، كودكان دارای زیور آلات را انتخاب كرده و سپس با مهربانی اعتماد آنان را به خود جلب كرده و در فرصتی مناسب با استفاده از قیچی، النگو و آویزه های ارزشمند این اطفال را می دزدیدند.

اقدام این افراد به اندازه‌ای فریبنده بود كه به راحتی می‌توانستند توجه طفل هایی را كه در آغوش والدینشان بودند به خود جلب كرده و زیور آلات آنان را مورد دستبرد قرار دهند.

به گزارش ایسنا، كارآگاهان كلانتری 12 شهرستان رشت با اطلاع از این موضوع در گشت های نامحسوس پلیسی این باند را در حوزه استحفاظی خود شناسایی و در عملیاتی اعضای آن را دستگیر كردند كه پس از دستگیری و انتقال متهمان به مقر انتظامی، موضوع به دلیل حائز اهمیت بودن به اداره آگاهی استان گیلان محول و سرانجام این افراد در تحقیقات آگاهی به هشت فقره سرقت زیور آلات از كودكان اعتراف و صحت گفته‌هایشان را با تشریح صحنه‌های سرقت كه مورد تایید والدین كودكان نیز قرار گرفت، اعلام كردند.

كارآگاهان پس از استماع اعترافات متهمان و تشكیل پرونده، آنان را برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا منتقل كردند./ایسنا