اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

ضربه‌های کارد به خاطر علاقه به یک دختر


شامگاه 23 تیر امسال پسر جوانی در تماس با پلیس از قتل دوستش خبر داد. پس از این تماس کارآگاهان همراه بازپرس جنایی خود را به محل جنایت در حیدرآباد کرج رساندند.

شامگاه 23 تیر امسال پسر جوانی در تماس با پلیس از قتل دوستش خبر داد. پس از این تماس کارآگاهان همراه بازپرس جنایی خود را به محل جنایت در حیدرآباد کرج رساندند.

 مأموران پس از ورود به خانه با جسد بهرام 22 ساله روبه‌رو شدند که با ضربه‌های کارد به سینه‌اش به قتل رسیده بود. دوست مقتول در جریان تحقیقات به مأموران گفت:

بهرام در یک کارگاه چوب‌بری کار می‌کرد. امشب وقتی برای دیدنش به خانه‌اش رفتم، در را باز نکرد. با کلید یدکی که همراه داشتم، وارد شده و با پیکر خونین وی روبه‌رو شدم.

مأموران با دستگیری چند نفر و تحقیق از آنها به یکی از دوستان مقتول به نام آرش مظنون شدند. پسر جوان از سوی مأموران دستگیر شد که در بازجویی‌ها به قتل اعتراف کرد و گفت به خاطر اختلافاتی که با بهرام داشته، او را به قتل رسانده است.اما کارآگاهان با بررسی اعترافات آرش دریافتند او قاتل نیست و به دروغ به قتل بهرام اعتراف کرده است.

به همین دلیل تحقیقات ادامه یافت تا این که لب به اعتراف گشود و گفت: قاتل یکی از بستگانم به نام شهاب‌الدین است که پس از قتل فرار کرده است.با شناسایی هویت قاتل روند رسیدگی وارد مرحله تازه‌ای شد و با ردیابی‌های تخصصی مأموران او را در جزیره قشم دستگیر كردند.

شهاب‌الدین به قتل بهرام اعتراف كرد و گفت: تصور می‌کردم او به دختر مورد علاقه‌ام نظر دارد به همین خاطر به دنبال انتقام بودم. شب حادثه به خانه‌اش رفتم کاردی نیز همراه داشتم.

 وقتی بهرام از حمام بیرون آمد، با كارد به وی حمله كرده و او را کشتم. بعد هم به قشم گریخته و مشغول کار شدم.سرهنگ گل صباحی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز درباره این دو جنایت گفت: متهمان هر دو جنایت با اعتراف و بازسازی صحنه جنایت، با قرار قانونی روانه زندان شدند.

منبع: ایران



ویدیو مرتبط :
تولید کارد پیتزا بر و کارد پوست کن میوه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

دختر مورد علاقه ام را به خاطر رفتار بچه گانه كشتم



 

دختر مورد علاقه ام را به خاطر رفتار بچه گانه كشتم

 

 مرد قاتل در دادگاه گفت: قرار بود با سمانه ازدواج کنم اما او از خودش رفتارهای بچه گانه نشان داد و من هم او را کشتم.

به گزارش خبرنگار حوادث فارس، صبح روز ۴ شهریور سال ۸۷ جسد دختر جوانی به نام سمانه داخل خانه ای در خیابان پیروزی کشف شد.

بعد از انجام اقدامات اولیه، مأموران پلیس موفق شدند عامل این جنایت را که مرد جوانی در همسایگی سمانه بود شناسایی و دستگیر کنند.

ماهان، همسایه سمانه به ارتکاب قتل اعتراف کرد و با صدور قرار مجرمیت برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران ارسال شد.

صبح امروز جلسه محاکمه متهم در شعبه ۱۱۳ دادگاه کیفری استان تهران به ریاست قاضی محمدسلطان همتیار برگزار شد. نماینده دادستان با اشاره به مدارک موجود در پرونده بزه انتسابی به متهم را محرز دانست و خواستار مجازات وی شد.

در ادامه جلسه متهم در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینکه اتهام را قبول دارد گفت: مدتی قبل از حادثه در خیابان متوجه مزاحمت چند جوان برای یک دختر شدم. دختر را از دست آنها نجات دادم و از آن شب ارتباطمان آغاز شد.

وی ادامه داد: سمانه فرزند طلاق بود و با مادرش زندگی می کرد؛ به او پیشنهاد ازدواج دادم و او برخی شب ها به خانه ما می آمد. قرار شد مدتی با هم باشیم تا بعدا ازدواج کنیم.

ماهان گفت: مدتی از اتباط ما گذشته بود که متوجه رفتارهای بچه گانه سمانه شدم. او با هر مشکل یا اختلاف کوچکی قهر می کرد و چند روز بعد دوباره به حالت عادی برمی گشت. اما یک شب خانه ما بود که دوباره با هم جروبحث کردیم و من که احساس می کردم او به من خیانت کرده است، سمانه را با طناب خفه کردم.

بعد از اظهارات متهم، قاضی همتیار ختم جلسه را اعلام و صدور حکم را به بعد از مشورت با مستشاران دادگاه موکول کرد.... / خبرگزارى فارس