اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صعود مرد عنکبوتی از آسمان‌خراش 75 طبقه (+عکس)



مرد عنکبوتی فرانسوی از آسمان‌خراش 75 طبقه در دوبی بالا رفت.

به گزارش ایسنا، «آلین رابرت» 52 ساله با بالا رفتن از ارتفاع این آسمان‌خراش به بلندی 307 متر در مدت زمان 70 دقیقه، ماجراجویی خود را به پایان رساند.

«رابرت» تنها با بستن طناب و بدون استفاده از زین و در حالی که فضای کوچکی برای قرار دادن پاهایش روی سازه برج داشت به این موفقیت دست یافت.

به گزارش خبرگزاری آسوشیتدپرس، در سال 2011 این مرد عنکبوتی از مرتفع‌ترین برج جهان در دوبی به ارتفاع 828 متر ظرف تنها شش ساعت بالا رفت. 

 

اخبار,اخبارگوناگون, مرد عنکبوتی

 

 اخبار  گوناگون  -  ایسنا 


ویدیو مرتبط :
بالا رفتن مرد عنکبوتی از یک آسمان خراش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مجموعه عکس: صعود ترسناک مرد عنکبوتی


مرد عنکبوتی پس از بالارفتن از هتل ترچ (Torch) دوحه که ارتفاعی برابر با 300 متر دارد، رکورد جهانی جدیدی از خود برجای گذاشت.

همشهری آنلاین:  مرد عنکبوتی پس از بالارفتن از هتل ترچ (Torch) دوحه که ارتفاعی برابر با 300 متر دارد، رکورد جهانی جدیدی از خود برجای گذاشت.     

آلن‌روبرت (Alain Robert) فرانسوی که این بار ساختمان‌های کشور قطر را برای ماجراجویی خود انتخاب کرده، در 50سالگی توانست طی 75 دقیقه صعود نفسگیر، بار دیگر نام خود را در کتاب‌‌رکورد‌های جهانی گینس ثبت کند.

آلن که از 7سالگی عادت دارد از دیوار راست بالا برود، در مورد صعود اخیرش گفت: احساسی درست شبیه به یک کودک داشتم.