اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صدور حکم قصاص برای یک فرزند شهید


ساعت 8 شب اول آذر سال 88 مأموران مرکز مأموریت های پلیسی تهران بزرگ از وقوع یک جنایت هولناک باخبر شدند.

ساعت 8 شب اول آذر سال 88 مأموران مرکز مأموریت های پلیسی تهران بزرگ از وقوع یک جنایت هولناک باخبر شدند.

متهم ساعت 8 شب اول آذر سال 88 اقدام به یک جنایت هولناک کرد. او در حوالی میدان نور در غرب تهران برادر و همسرش را به خاطر حسادت در منزل مسکونی شان به طرز فجیعی به قتل رسانید.
نامبرده در منزل صاحبخانه با چاقویی که از آشپزخانه برداشته بود ابتدا همسر برادر و سپس برادرش را که در حال استحمام بود غافلگیر کرد و به قتل رساند.

با وجود انکار اتهامات توسط متهم پرونده با وجود اعترافات اولیه، اولیای دم مقتول از اتهام متهم گذشت کرده اند و فقط اولیای دم همسر سید مرتضی خواستار قصاص متهم شدند. سرانجام تلاش ها برای جلب رضایت اولیای دم نتیجه نداد و دادگاه متهم را به قصاص محکوم کرد.

شهید هاشمی از فرماندهان جنگهای نامنظم در دوران شهید چمران بود.

منبع: خبرآنلاین


ویدیو مرتبط :
تائید حکم قصاص ضارب شهید «علی خلیلی»

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

صدور حکم «قصاص» برای قدیمی‌ترین زن زندانی ایران



صدور حکم «قصاص» برای قدیمی‌ترین زن زندانی ایران

وکیل مدافع فاطمه مطیع از صدور و ابلاغ حکم قصاص برای قدیمی‌ترین زن زندانی ایران خبر داد.

عبدالصمد خرمشاهی در گفت و گو با ایسنا، در این باره اظهار کرد: از سوی شعبه 105 دادگاه عمومی جزایی شهر ری حکم قصاص «فاطمه مطیع» معروف به قدیمی ترین زن زندانی ایران صادر و ابلاغ شد.

وی با یادآوری این که شعبه 105 دادگاه عمومی جزایی شهر ری در سال 1389 نیز حکم قصاص «فاطمه مطیع» را صادر کرده بود که به علت نقص تحقیقات این حکم در دیوان عالی کشور نقض شده بود، تصریح کرد: «فاطمه مطیع» حدود 20 سال است که در زندان به سر می‌برد و تاکنون بارها حکم قصاص وی صادر و متعاقبا نقض شده است.

خرمشاهی گفت: این حکم روز 12 آذرماه به من ابلاغ شده است که 20 روز نیز مهلت داریم که به دیوان عالی کشور اعتراض خود را نسبت به حکم اعلام کنیم.

به گزارش ایسنا، فاطمه مطیع، قدیمی‌ترین زن زندانی ایران، از سال 72 تاکنون به اتهام قتل «مجید.الف» در زندان به سر می‌برد و تاکنون نیز بارها به اتهامات وی رسیدگی شده است که صدور حکم قصاص، آخرین حکم صادره در پرونده این متهم می‌باشد./ایسنا