اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صحنه سازی مرد 2 زنه برای فرارازمجازات قتل



مرد 2 زنه ای که در پی بروز اختلافات خانوادگی، همسر اولش را کشته بود در بازسازی صحنه جنایت، به تشریح چگونگی قتل همسرش پرداخت و گفت: پس از آن که همسر اولم را کشتم ترسیده بودم و می خواستم مرگ او را طبیعی جلوه بدهم به همین دلیل هم برای فرار از مجازات قتل، صحنه سازی کردم.

متهم 45 ساله این پرونده که صبح روز گذشته توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به محل ارتکاب جرم هدایت شده بود، در حالی که وانمود می کرد از اقدام خود نادم است، مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت تا در حضور قاضی ویژه قتل عمد جزییات جنایت خود را تشریح کند.

 

در آغاز بازسازی صحنه قتل ابتدا «قاضی علی اکبر صفائیان» با تفهیم مواد قانونی به متهم، از وی خواست مواظب اظهارات خود باشد و حقیقت ماجرا را بیان کند. مرد 45 ساله که سنگینی حلقه های قانون را بر دستانش احساس می کرد گفت: چند سال قبل تجدید فراش کردم و در حالی که از همسر اولم 7 فرزند داشتم تن به ازدواج با زن دیگری دادم. اما از همان روزهای اول، اختلافات خانوادگی من و همسر اولم شروع شد.

 

او نمی توانست این ماجرا را تحمل کند به همین خاطر هم مدام با یکدیگر مشاجره می کردیم، ولی از مدتی قبل و در حالی که فرزند همسر دومم به دنیا آمده بود اختلافات ما شدت گرفت و همواره درگیری داشتیم تا این که قبل از آغاز سال نو وقتی نزد همسر دومم بودم تصمیم گرفتم زن اولم را به قتل برسانم.

 

با این تفکر اشتباه، حدود ساعت 4 بامداد به طرف منزل او حرکت کردم. وقتی همسرم در آن ساعت بامداد در حیاط را باز کرد دیگر امانش ندادم و مشتی به صورتش کوبیدم و سپس گردنش را گرفتم که خفه شد. پس از ارتکاب قتل ترسیده بودم و نمی دانستم با جسد چه کنم! سپس با یک صحنه سازی، جسد همسرم را به داخل آشپزخانه کشیدم و او را به صورت دراز کش روی زمین رها کردم و دوباره به منزل همسر دومم بازگشتم.

 

اما بعد از گذشت مدتی طاقت نیاوردم و در حالی که وانمود می کردم نمی دانم چرا همسرم داخل آشپزخانه افتاده است از همسایه روبه رویی کمک خواستم. پس از آن هم با برادران همسرم و پلیس تماس گرفتم ولی بعد از چند روز ماجرای قتل لو رفت و من دستگیر شدم. اکنون هم بسیار پشیمانم ولی دیگر همسرم را از دست داده ام.

  قبل از شروع بازسازی صحنه قتل، کارآگاه نریمانی (افسر پرونده) به بیان خلاصه ای از محتوای این پرونده جنایی و اعترافات متهم در اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی پرداخت و اقدامات پلیسی برای کشف راز این جنایت را تشریح کرد.

بنابراین گزارش، پس از اعترافات صریح متهم قاضی صفائیان دستور پایان بازسازی صحنه قتل را صادر کرد و بدین ترتیب مرد 2 زنه روانه زندان شد تا این پرونده جنایی، دیگر مراحل قانونی خود را طی کند.

 
سابقه خبر
بیست و هفتم اسفند سال گذشته ماموران انتظامی در تماس با قاضی ویژه قتل عمد، وی را در جریان مرگ مشکوک زنی در روستای تنگل شور از توابع مشهد قرار دادند. قاضی شعبه 208 دادسرای مشهد پس از حضور در محل حادثه به اظهارات همسر مقتوله مشکوک شد و دستور بازجویی از وی را صادر کرد.

 

این در حالی بود که روز بعد پزشکان قانونی اعلام کردند زن 40 ساله به قتل رسیده است. با اعلام این نظر و صدور دستورات ویژه ای از سوی سرهنگ کارآگاه حسین بیدمشکی (رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی) کارآگاهان اداره جنایی متهم را مورد بازجویی های تخصصی قرار دادند که در نهایت وی به قتل همسر اولش با انگیزه اختلافات خانوادگی اعتراف کرد.

 

اخبارحوادث - روزنامه خراسان


ویدیو مرتبط :
داستان مرد دو زنه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

اعترافات هولناک هوو به قتل آتشین مرد 2 زنه



اعتراف هوو به قتل آتشین مرد 2 زنه

جزئیات قتل آتشین مرد 2 زنه با اعترافات هولناك هووی كینه‌جو فاش شد. این زن كه همسر دوم پیرمرد بود بدرفتاری‌های وی را انگیزه‌ای در انتقام دانست. 

اخبار حوادث - به گزارش ایران وی گفت: 2 سال قبل به خواستگاری‌ام آمد و به عنوان همسر دومش با وی ازدواج كردم اما از همان روزهای نخست زندگی فهمیدم كه شوهرم مردی بداخلاق است.

من حوصله درگیری و جر و بحث نداشتم و همیشه در برابر بدخلقی‌هایش كوتاه می‌آمدم ولی پس از گذشت مدتی متوجه شدم، شوهرم با زنان دیگری نیز روابط دارد. این موضوع در كنار بدزبانی‌اش باعث شد تا از این مرد بداخلاق كینه به دل بگیرم و حتی از ازدواج با وی پشیمان شده بودم تا این كه یك روز پیش از قتل با همسرم جر و بحث كردم و چون دیگر طاقت و تحمل زورگویی‌های وی را نداشتم در برابرش ایستادم. وی مرا مورد ضرب و شتم و كتك‌كاری شدید قرار داد و مشاجرات ما تا تاریكی شب طول كشید.

وقتی همسرم به خواب رفت من نقشه شومی به سرم زد و با واژگون كردن چراغ والور، مقداری نفت روی فرش‌ها ریختم و خانه را به آتش كشاندم. بلافاصله از خانه بیرون رفتم و صبح روز بعد زمانی كه برگشتم. دیدم مأموران پلیس و آتش نشانان در محل هستند و جسد شوهرم كاملاً سوخته است.

من به تظاهر لباس سیاه پوشیده و در مراسم ختم وی شركت كردم تا كسی شك نكند. اما بعد از گذشت مدتی پلیس دستگیرم كرد و موضوع لو رفت. رئیس پلیس خواف به شوك گفت: حدود سه ماه پیش با اعلام یك آتش‌سوزی و مرگ مرموز مردی 74 ساله مأموران آگاهی به منظور بررسی موضوع در محل حاضر و با پیكرسوخته و بی‌جان مردی در خانه‌اش روبه‌رو شدند. سرهنگ محمد یزدانی افزود: مأموران آگاهی ضمن بررسی صحنه جرم و تصویربرداری از زوایای محل حادثه جسد مرد 74 ساله را برای تعیین علت مرگ به پزشكی قانونی انتقال دادند.

وی خاطرنشان كرد: پس از گرفتن نظریه پزشكی قانونی تحقیقات پلیسی ادامه یافت و با توجه به این كه بچه‌های قربانی اعلام داشتند شكایتی در این رابطه ندارند فرضیه‌ای برای كارآگاهان قوت گرفت كه این حادثه مشكوك است.

سرهنگ یزدانی افزود: در اعلام نظریه پزشك قانونی، مبنی بر این كه قربانی بر اثر نشت نفت از چراغ نفت سوز و ایجاد دود و متصاعد شدن گاز منوكسیدكربن در محیط دچار خفگی شده و سپس بر اثر آتش سوزی جسدش سوخته است، تحقیقات پرونده ادامه یافت.

كارآگاهان پلیس آگاهی با مطالعه علمی دقیق این پرونده، همسر دوم قربانی را به عنوان مظنون دستگیر و بازجویی‌های فنی از وی آغاز شد. این زن 46 ساله در برابر دلایل علمی و پلیسی قرار گرفت كه ناچار به بیان حقیقت شد و به ارتكاب قتل اعتراف كرد. سرهنگ یزدانی گفت: با توجه به نظریه پزشكی قانونی مبنی بر خفگی قربانی پیش از به آتش كشیده شدن وی، زوایای پنهان این پرونده همچنان تحت بررسی و تحقیق كارآگاهان پلیس آگاهی است./ایران