اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

صالحی : توافق جداگانه‌ای برای بازدید از پارچین وجود ندارد



اخبار,اخبارسیاست  خارجی,علی‌اکبر صالحی

رئیس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه برنامه جداگانه‌ای برای پارچین وجود ندارد، اظهار داشت: بر اساس تفاهم انجام‌شده در مورد پارچین عمل خواهد شد.

به گزارش خانه ملت، علی‌اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا توافق جداگانه ای در مورد پارچین صورت گرفته است، گفت: خیر، با آژانس بین المللی انرژی اتمی تفاهمی صورت گرفته که در چارچوب  این تفاهم که شورای عالی امنیت ملی نیز در جریان است، عمل می شود.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد :توافق یا تفاهم جداگانه ای برای بازدید از پارچین وجود ندارد و بازدید ها تنها در چارچوب تفاهم صورت گرفته انجام می شود.

خاطرنشان می‌شود روز بعد از اعلام توافق هسته ای و بیان برنامه جامع مشترک بین ایران و 1+5 در وین، یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در کوبورگ از توافق بر سر یک نقشه راه برای حل ابعاد احتمالی نظامی با علی‌اکبر صالحی خبر داد.


  اخبار  بین الملل  -  خانه ملت


ویدیو مرتبط :
«صالحی» در خیابان های وین از شانس توافق می گوید

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

آمانو : توافق جداگانه‌ای درخصوص پارچین انجام می‌شود



اخبار,اخبار سیاست خارجی,یوکیا آمانو

یوکیا آمانو از توافق بر سر یک نقشه راه برای حل ابعاد احتمالی نظامی با علی‌اکبر صالحی در کوبورگ خبر داد.

به گزارش  ایسنا به وین، مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی در جمع خبرنگاران در مقابل هتل کوبورگ گفت: این نقشه راه روندی را شروع می کند که تا انتهای سال ٢٠١٥ است . جلسه های فنی و تدابیر فنی انجام می‌شود و توافق جداگانه درخصوص پارچین انجام خواهد شد.

وی افزود: تدابیر و جلسات فنی بین دو طرف انجام خواهد شد و ایران باید در مورد مسایل پاسخ داده نشده توضیحات ارائه دهد .

به گفته وی تسلسلی از یک سری فعالیت‌های آینده مشخص شد.

وی اعلام کرد: قرار است برآورد نهایی در مورد جنبه‌های احتمالی نظامی فعالیت‌های هسته‌ای ایران را در دسامبر 2015 به شورای حکام ارائه دهم تا ان ها نیز به روز شوند. 

 

 اخبار  سیاست  خارجی  -  ایسنا