اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شوهرکشی با همدستی همسر اول!



شوهرکشی با همدستی همسر اول!

زنی که اقدام به قتل همسرش کرده بود، پس از چهارماه دستگیر شد.

در پی اعلام خبر یک مورد کشف جسد در کانال آبی واقع در شهرستان فومن، عوامل پلیس‌آگاهی در محل کشف جسد حاضر شد و تحقیقات خود برای شناسایی متهم یا متهمان به قتل را آغاز کردند.

در ادامه تحقیقات کارآگاهان مشخص شد جسد متعلق به مردی است که به علت برخورد جسم سخت به سرش دچار ضایعه مغزی شده و جان خود را از دست داده است.

تحقیقات ماموران برای شناسایی عاملان این قتل ادامه داشت تا این که عدم همکاری خانواده مقتول با پلیس سبب برانگیخته‌شدن شک کارآگاهان نسبت به همسر و اعضای خانواده این فرد شد که ماموران پس از انجام هماهنگی‌قضایی، همسر مقتول را دستگیر و برای انجام بازجویی به مقر انتظامی منتقل کردند.

پس از انتقال متهم به مقر انتظامی این زن در بازجویی‌های پلیس به طرق مختلف سعی در تبرئه خود داشت، اما سرانجام پس از مواجهه با مستندات و شواهد پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت و معترف شد که پس از طلاق از شوهر اولش به مدت تقریبی سه‌ماه با مقتول ازدواج کرده، اما به علت ‌بی‌علاقگی شوهرش به وی، نقشه قتلش را کشیده است.

این زن همچنین در ادامه اعترافات خود مدعی شد که پس از طرح نقشه قتل همسرش با اجیرکردن مردی 38 ساله، همسرش را به بهانه‌ای به بیرون از شهر منتقل کرده و به همراه این فرد با واردکردن چندین ضربه با میله‌آهنی به سر همسرش، وی را به قتل رسانده و سپس جسدش را در کانال آبرسانی رها کرده است.

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی شهرستان فومن با بیان اینکه همدست این زن نیز پس از شناسایی، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد، گفت: هر دو متهم پس از گذشت چهارماه از ارتکاب جنایت روانه زندان شدند. /ایسنا


ویدیو مرتبط :
همدستی اسرائیل با وحشی ترین تروریستها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت از حساب مرد پولدار با همدستی همسر!



سرقت از حساب مرد پولدار

مردی كه در پی انتقامگیری از كارفرمای سابقش، به كمك همسر خود از حساب بانكی او بیش از شش میلیون تومان پول دزدیده بود، همراه همسرش از سوی پلیس فتای استان البرز دستگیر شد.

رسیدگی به این پرونده 17 خرداد امسال در پی شكایت مرد سالخورده‌ای مبنی بر سرقت شش میلیون و 300 هزار تومان از حساب بانكی‌اش در دستور كار پلیس فتای تولید و تبادل اطلاعات استان البرز قرار گرفت.

با شروع تحقیقات، معلوم شد پول‌های سرقت شده از حساب شاكی، به حساب چند مغازه‌دار بابت فروش لپ‌تاپ، گوشی تلفن همراه، طلا و لوستر واریز شده است.

به این ترتیب فروشندگان شناسایی و به مركز پلیس احضار شدند و در تحقیقات گفتند یك زن و مرد جوان از مغازه‌شان كالاهایی خریده‌اند كه در ادامه از طریق دوربین مداربسته مغازه‌ها، تصاویر زوج جوان شناسایی شد.

 

دوربین مدار بسته، تصویر سارقان را لو داد

ماموران فتای استان البرز با بررسی تصاویر متهمان فراری، متوجه شدند مرد متهم پیش از این كارگر پمپ بنزین شاكی بوده است.

با مشخص شدن هویت مرد سارق، او تحت تعقیب قرار گرفت تا این كه دختر شاكی با حضور در پلیس فتای استان البرز، اطلاعات جدیدی را در اختیار پلیس قرار داد.

 

سارق قصد انتقام داشته است

دختر شاكی، دزد فراری را شایان معرفی و عنوان كرد او كارگر پدرم بود و از یك سال پیش مرا فریب داده و با من ارتباط دوستی برقرار كرده بود و از شماره رمز كارت اعتباری پدرم كه در اختیار من بود، اطلاع داشت.

وی اضافه كرد: پس از مدتی رابطه دوستی‌مان تیره شد و پدرم نیز به‌دلیل اختلاف‌هایی، او را اخراج كرد. گمان می‌برم شایان پول‌های پدرم را دزدیده است. با اطلاعاتی كه دختر شاكی در اختیار پلیس قرار داد، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد.

جستجو‌ها در این باره ادامه داشت تا این كه روز‌های پایانی هفته گذشته متهم فراری همراه زن جوانی در یكی از محله‌های كرج دستگیر شد. متهمان با انتقال به پلیس فتای استان البرز در بازجویی گفتند زن و شوهر هستند و در سرقت پول‌های شاكی همدست بوده‌اند.

 

اعتراف به دزدی با همدستی همسر

مرد متهم در اظهاراتش گفت: با اطلاع همسرم از موضوع ارتباط من با دختر كارفرمایم ـ شاكی ـ رابطه من و دختر جوان پایان گرفت و پدرش نیز مرا اخراج كرد.

متهم اضافه كرد: مدتی بعد همسرم مرا وسوسه كرد تا با اطلاعاتی كه از حساب بانكی كارفرمای سابقم دارم، از حساب او پول برداشت كنیم. به این ترتیب همسرم از حساب بانكی كارفرمای سابقم بیش از شش میلیون تومان برداشت كرد.

سرهنگ كاكوان، رییس پلیس فتای استان البرز در این‌باره گفت: در پی اعتراف متهم، همسر او نیز در بازجویی گفته‌های شوهرش را تائید كرد.

وی افزود: با اعتراف این زوج، آنها با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی از آنها ادامه دارد./جام جم آنلاین