اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهریه دانشگاه پیام نور ۱۵ درصد افزایش یافت



اخبار,اخبار دانشگاه ,دانشگاه پیام نور

معاون اداری، مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور گفت: از مهرماه سال‎جاری، شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور ۱۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش پیدا می‎کند.

به گزارش مهر، دکتر میرزاحسن حسینی امروز در حاشیه نشست مطبوعاتی سرپرست دانشگاه پیام نور در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر مبنی بر افزایش شهریه برای سال آینده تحصیلی، گفت: شهریه دانشگاه پیام نور نسبت به سال گذشته ۱۵ درصد افزایش یافته و از مهرماه سال تحصیلی جاری، اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین با چند بانک قرارداد و تفاهم‌نامه‌هایی را منعقد کرده‌ایم که به دانشجویان وام ارائه دهند. دانشجویان می‌توانند علاوه بر وام صندوق رفاه، از وام بانک‌هایی که دانشگاه با آنها قرارداد منعقد کرده، استفاده کنند.

معاون اداری مالی و عمرانی دانشگاه پیام نور همچنین افزود: مراکز و واحدهای پیام نور استان تهران از امروز آمادگی دارند که به داوطلبان کنکور مشاوره رایگان ارائه دهند و همچنین از اواخر هفته آینده نیز مشاوره رایگان به داوطلبانی که قصد دارند بدون آزمون در دانشگاه پیام نور تحصیل کنند، آغاز می‌شود.

 

اخبار دانشگاه - مهر

 


ویدیو مرتبط :
علت افزایش شهریه دانشجویان مهمان دانشگاه پیام نور

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

افزایش 15 درصدی شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

افزایش 15 درصدی شهریه دانشجویان دانشگاه پیام‌نور

خبرگزاری فارس: معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور با اشاره به قدیمی بودن جدول شهریه درج شده در دفترچه انتخاب رشته کنکور 91، خبر از افزایش 15 درصدی شهریه این دانشجویان داد.

عبدالله معتمدی، معاون سنجش و آموزش دانشگاه پیام‌نور در گفت‌وگو با فارس با بیان اینکه در اصلاحیه دفترچه انتخاب رشته کنکور 91 شهریه واقعی دانشجویان این دانشگاه درج شده است، گفت: براساس مصوبه هیئت امنای دانشگاه پیام‌نور شهریه دانشجویان ورودی جدید این دانشگاه نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش دارد.

به گفته وی دانشجویان برای اطلاع از شهریه واقعی دانشگاه پیام‌نور باید به اصلاحیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 91 مراجعه کنند.

معاون سنجش و آموزش داشگاه پیام‌نور همچنین از تغییر زمان برگزاری آزمون‌های ترم تابستان این دانشگاه خبر داد و خاطرنشان کرد: آزمون‌های ترم تابستان دانشگاه پیام‌نور در روزهای 12 تا 19 شهریورماه برگزار می‌شود./فارس