اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شهردار 4 ساله +عکس



رابرت توفت 4 ساله به تازگی به عنوان شهردار یکی از شهرهای کوچک آمریکا انتخاب شده است که در نوع خود یک رکورد به حساب می آید.
به گزارش گروه خواندنی های باشگاه خبرنگاران، پسر بچه ای 4 ساله در آمریکا این روزها خودش را خیلی بیشتر از گفتن دستشویی و بازی نکردن در باغچه مسئول می داند چرا که او به شهردار یک شهر هرچند کوچک منصوب شده است.

رابرت توفت در یکی از شهرهای آمریکایی به نام دورست زندگی می کند که جمعیتی نزدیک به 22 نفر دارد. این جمعیت بسیار کم است اما بالاخره تبدیل به یک شهر کوچک شده اند و این روزها پسر بچه ای 4 ساله شهردار  آن شده است.

 شهردار 4 ساله,شهرداری

در این شهر قانون انتخاب شهردار به این صورت است که نام تمام اعضا نوشته می شود و درون یک کلاه ریخته و به قید قرعه یکی انتخاب خواهد شد که این بار نام رابرت بیرون آمده است. این درحالی است که رابرت به طور کلی تمام شهر را می شناسد و حتی آشنایی با همه اعضای آن نیز دارد.

او همچنین تواسته است از چند تست در مورد سخنوری و گفتن جملات سنگین به خوبی عبور کند. این روزها بسیاری به دنیال آن هستند که نام این کودک را وارد کتاب رکوردهای گینس کنند پیش از این شهرداری 6 ساله زمام این شهر را به دست گرفته است.
منبع:yjc.ir


ویدیو مرتبط :
تجلیل از خدمات فرهنگی و هنری قالیباف شهردار 12 ساله تهران

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

تبلیغات انتخاباتی شهردار 4 ساله +عکس



تبلیغات انتخاباتی شهردار 4 ساله +عکس

امور مربوط به شهر و شهرداری از جمله مواردی است که همیشه توسط افراد خبره در مباحث شهری انجام می شود و شهردار باید فردی قابل اعتماد و البته مسلط بر امور شهری باشد تا بتواند بهترین فضا را در شهر ایجاد کند.

بسیاری از شهرداران دنیا از طریق شوراهای مختلف شهری یا از طریق انتخابات مردمی برگزیده می شوند و برای مدتی معین زمام شهر را در دست می گیرند. کاندیداهای شهرداری معمولا تلاش بسیاری در دوره تبلیغات خود انجام می دهند.

شهز "دورست" در ایالت "مینسوتا"ی آمریکا شهری بسیار کوچک است که تنها 30 نفر جمعیت دارد و شهردار آن ها یک کودک 4 ساله است که حتی سواد خواندن و نوشتن هم ندارد. در این شهر هر ساله به شیوه ای جالب انتخاب شهردار انجام میگرفت به طوری که اسم تمامی اعضای شهر درون کلاهی ریخته شده و نام یکی خارج می شد.

تبلیغات انتخاباتی شهردار , تصاویر شهردار 4 ساله


سال پیش "رابرت توفت" معروف به "بابی" به عنوان شهردار انتخاب شد و در آن زمان تنها سه سال داشت. او امسال با قوانین جدید قصد دارد بار دیگر در انتخابات ماه آینده شرکت کرده و شهردار "دورست" شود. قوانین جدید به او اجازه می دهند به دور از شیوه سابق بار دیگر شهردار شود.

این شهردار این روزها به همه اعضای شهر اعلام کرده است که در طول هفته شهروندان باید یک روز را به دلخواه به خوردن بستنی و ماهیگیری دربرکه مشغول باشند و از کار خود مرخصی بگیرند ولی باقی روزهای هفته روزهای کاری است.

این شهردار کوچک که به دنبال انتخاب شدن دوباره است یک حامی سرشناس هم دارد. کلانتر این شهر کسی است که این روزها تبلیغاتی برای این شهردار کوچک انجام می دهد و از او به عنوان بامزه ترین شهردار دنیا یاد می کند..... /  yjc.ir