اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شمارش معکوس برای بازگشت مجدد هیلاری


خبرگزاری رویترز گزارش داد که انتظار می رود طی روزهای آتی هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا، نامزدی خود از حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 را اعلام کند.

خبرگزاری ایرنا: انتظار می رود طی روزهای آتی هیلاری کلینتون وزیر خارجه پیشین آمریکا، نامزدی خود از حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 را اعلام کند.

رویترز،روز جمعه از واشنگتن گزارش داد: نزدیکان هیلاری کلینتون با بیان این مطلب که انتظار می رود وی به زودی نامزدی خود را برای ریاست جمهوری آمریکا اعلام کند ،گزارش نشریه «نیویورک دیلی نیوز» در مورد اعلام نامزدی وی در روز یکشنبه آتی را رد کردند .

نشریه انگلیسی گاردین نیز گزارش داد: قرار است کلینتون نامزدی خود برای انتخابات ریاست جمهوری 2016 را از طریق شبکه اجتماعی توییتر ظهر روز یکشنبه به وقت شرق آمریکا و به دنبال آن ازطریق ایمیل و یک ویدئو کنفرانس که درجریان رای گیری در ایالت اوهایو صورت می گیرد، اعلام کند.

درصورت پیروزی کلینتون در این دوره از مبارزات انتخاباتی ، وی نخستین زن در تاریخ آمریکا خواهد بود که به سمت ریاست جمهوری آمریکا برگزیده می شود.

هیلاری کلینتون در ژوئن 2008 میلادی و پس از 18ماه تلاش، با کنار رفتن از مبارزات انتخاباتی درون حزبی، راه را برای باراک اوباما رییس جمهوری کنونی آمریکا باز کرد.


ویدیو مرتبط :
شمارش معکوس هم از نوع ایرانی!!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شمارش معکوس برای بازگشت رحمتی و عقیلی به تیم ملی



بازگشت رحمتی و عقیلی به تیم ملی

چراغ سبز کی‌روش برای آشتی ملی؟!

شمارش معکوس برای بازگشت رحمتی و عقیلی به تیم ملی

به نظر می‌رسد باید برای بازگشت دو بازیکن پیشین تیم ملی که به دلایلی برای مدتی از تیم ملی دور شدند شمارش معکوس را آغاز کرد.

فارس: شمارش معکوس برای بازگشت رحمتی و عقیلی به تیم ملی

به گزارش فارس، این طور که از شواهد و قرائن پیداست مقدمات بازگشت مهدی رحمتی دروازه بان پیشین تیم ملی که به یکباره اعلام کرد به دلایلی موقتا می خواهد از تیم ملی خداحافظی کند و هادی عقیلی که به دلایلی اردوی تیم ملی را ترک کرده بود، فراهم شده است.

چند روزی است که شنیده می شود فدراسیون فوتبال پاسپورت این دو بازیکن را برای سفرهای آینده تیم ملی گرفته است.

در این خصوص مهدی محمد نبی دبیر فدراسیون فوتبال به خبرنگار ورزشی فارس اظهار داشت: من با آقایان عقیلی و رحمتی صحبت هایی داشتیم و قرار است جلسه ای هم با این دو داشته باشم که به امید خدا نتیجه این جلسه مثبت خواهد بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا در خصوص این دو نفر با کی‌روش هم صحبت شده، عنوان کرد: هفته گذشته جلسه ای با کی‌روش داشتم که نتیجه این جلسه هم مثبت بود./فارس