اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شغل‌های باورنکردنی؛از کرم جمع کن تا تست‌کننده غذای حیوانات (تصاویر)



در اینجا لیستی از شغل‌ها را با هم می‌بینیم که بد نیست در جریان آن قرار بگیریم که اگر روزی آن را شنیدم حداقل بدانیم که این شغل هم وجود داشته‌است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، یکی از سوالاتی که همیشه از کودکان پرسیده می‌شود این است که در آینده قصد دارند چه کاره شوند. اکثر آن‌ها هم می‌گویند که دوست دارند پلیس، فضانورد، خلبان، پزشک و مهندس شوند.

اما همیشه این شغل‌ها که کودکان در کودکی آرزویی می‌کنند، چیزی نیست که در بزرگی به آن می‌رسند.

در اینجا لیستی از شغل‌ها را با هم می‌بینیم که بد نیست در جریان آن قرار بگیریم که اگر روزی آن را شنیدم حداقل بدانیم که این شغل هم وجود داشته‌است.

1.    تخم‌مرغ شکن و تخم‌مرغ بو کن: کسانی که غذا تهیه می‌کنند تمام سعی‌شان را می‌کنند تا بعضی مواد غذایی را در غذایی که تهیه می‌شود استفاده نکنند. تخم‌مرغ خراب شده هم یکی از این مواد است. به دلیل اهمیتی که تخم مرغ دارد و مصرف زیاد آن بعضی از افراد هستند که کارشان این است که تخم‌مرغ‌ها را می‌شکنند و سفیده را از زرده جدا کرده و آن را بو می‌کنند تا اگر آن تخم‌مرغ خراب بود آن را استفاده نکنند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,شغل های باورنکردنی

 

2.  تست‌کننده غذای حیوانات: بعضی از کمپانی‌های تولید غذای حیوانات برای اینکه ثابت کنند این مواد غذایی بسیار مناسب و با کیفیت هستند، افرادی را استخدام می‌کند تا غذای حیوانات را بخورند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,شغل های باورنکردنی

 

3.    غذا شناسان: افراد متخصصی هستند که اطراف قبر‌هایی که نبش قبر شدند را بررسی و آزمایش می‌کنند تا متوجه شوند چه موادی در رژیم غذایی گذشتگان وجود داشته است.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,شغل های باورنکردنی

 

4.    کرم جمع‌کن: میلیون‌ها ماهی‌گیر وجود دارند که برای ماهی‌گیری همیشه به کرم نیاز دارند تا زمانشان را بگذرانند. افرادی که شغلشان کرم جمع‌کنی است به ازای هر کرم 4 سنت می‌گیرند.

 

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,شغل های باورنکردنی

 

5.    تشخیص‌دهنده پوست: ظاهرا علم نتوانسته هنوز روشی را ابداء کند که افراد هنگام اصلاح صورتشان به آن آسیبی نرسانند. اینجاست که این روش به خوبی جواب می‌دهد که افرادی بیایند و به افراد پیشنهاد دهند از چه روش و تکنیکی برای اصلاح صورت‌شان استفاده کنند.

اخبارگوناگون,خبرهای گوناگون,شغل های باورنکردنی

 

اخبار گوناگون - باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
دیدنیهای باورنکردنی جنگل :دلجویی ونوازش بین حیوانات ، مهر وعطوفت در میان حیوانات

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حفاظت کننده پوست:کرم، پودر- شیرپاک کن



 

محافظت ازپوست

 

پوست و به خصوص پوست صورت در مقابل باد، سرما، گرما و خشکی احتیاج به حفاظت دارد. برای این منظور ، کرم ها و پودرها با خواص پوشاننده بهترین وسیله حفاظتی می باشند. بهترین کرم برای پوست های خنثی، کرم های هستند که حاوی کلسترول می باشند و بر سطح پوست قشری محافظ ایجاد می نماید.

 

محافظت ازپوست

 

استفاده از کرم، به خصوص در زمستان برای پوست ضروری است. پودر را نیز باید پس از استفاده از کرم، مصرف نمود. استفاده از شیرپاک کن ها، به خصوص شیرپاک کن های طبیعی مانند روغن بادام شیرین یا عصاره خیار که از صابون های اسیدی هستند و پوست را تحریک نمی نمایند، در حفاظت پوست موثر می باشد.

 

استفاده از ماسک های زیبایی که به خوبی پوست صورت را پاکیزه می کنند و مناسب ترین زمان استفاده از آنها هنگام غروب و بعد از پاک کردن صورت است، برای حفاظت پوست لازم است. این ماسک ها که نرم کننده ، سفید کننده ، مسدودکننده منافذ باز پوست، ضد چروک و ... می باشند چنانچه از عصاره میوه ها تشکیل شوند، طراوت و شادابی خاصی به پوست می بخشند.

 

محافظت ازپوست

 

سلامتی پوست، تابع زندگی سالم و تغذیه صحیح است . بنابراین مصرف الکل که تعرق را افزایش می دهد، نیکوتین که خاصیت ارتجاعی پوست را از بین می برد و همچنین افراط در مصرف چربی ها و نداشتن برنامه صحیح غذایی، بر پوست تاثیر مستقیم دارد.