اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

شرور خطرناک حسن آباد یک عروسی را بهم ریخت/دعوای زنان و مردان با چماق و قمه



اخبار,اخبار حوادث ,درگیری

 

اخبار حوادث - شرور خطرناک حسن آباد یک عروسی را بهم ریخت/دعوای زنان و مردان با چماق و قمه

درگیری دست جمعی در عروسی با حضور به موقع پلیس پایان یافت و خوشبختانه به کسی آسیب جدی وارد نشد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ساعت 23، چند شب گذشته در پی خبری مبنی درگیری و نزاع دست جمعی در محدوده خیابان بهشت زهرا، عوامل گشت کلانتری 171 مصطفی خمینی بلافاصله جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند که تعدادی زیادی از مردم که در مراسم عروسی حضور داشتند به علت نامعلومی با چوب، چماق و قمه به جان یکدیگر افتادند و درگیر شده اند.
 
به دنبال این موضوع ماموران گشت کلانتری جهت آرام کردن مردم و افراد درگیر وارد عمل شده و هشدارهای ویژه پلیسی را ارائه می کنند که تعدادی از نزاع کنندگان به سمت ماموران حمله ور شدند و قصد آسیب رساندن به عوامل کلانتری را داشتند.
 
ماموران جهت حفظ جان خود اقدام به شلیک یک تیر هوایی کرده و عاملان اصلی نزاع و درگیری که دو مرد و سه زن بودند را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به کلانتری انتقال دادند.
 
سرهنگ امیر نوری سرکلانتر دهم  پلیس پایتخت درباره این خبر به باشگاه خبرنگاران، گفت: این درگیری که به خاطر اختلافات قبلی و کینه شرور خطرناک  منطقه حسن آباد که در عروسی حضور داشت رخ داده بود که با اقدام صحیح و سریع ماموران بدون هیچگونه حادثه دلخراشی پایان یافت.
 اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
قمه زنی زنان و مردان و زنجیرتیغی واشعار در عزاداری

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

شهرت خطرناک‌ترین شرور ورامین با اسامی زنان/نابینا کردن رهگذر بی‌گناه در حین عربده کشی



"اخبار

 

اخبار حوادث - شهرت خطرناک‌ترین شرور ورامین با اسامی زنان/نابینا کردن رهگذر بی‌گناه در حین عربده کشی

رئیس پلیس اطلاعات و امینت عمومی شرق استان تهران از دستگیری شرور معروف ورامین که با سلاح سرد اقدام به نابینا کردن یکی از شهرروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ قاسملویی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شرق استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، در تشریح این خبر بیان داشت: این متهم به جرم ایجاد درگیری و مجروح کردن یکی از شهروندان تحت تعقیب پلیس بود که بامداد روز گذشته دستگیر شد.
 
این مقام انتظامی افزود: مدتی قبل یکی از اراذل و اوباش ورامین با سلاح سرد شروع به عربده کشی و ناسزا گویی به رهگذران می کند و زمانی که با اعتراض شهروندان مواجه می شود، اقدام به ضرب و شتم یکی از آنان کرده به نحوی که وی را از ناحیه چشم نابینا و از محل می گریزد.
 
وی تصریح کرد: به دلیل حساسیت موضوع و جلوگیری از شرارت های فرد مذکور پرونده ای تشکیل و پس از اینکه پرونده در اختیار مقام قضایی قرار می گیرد، دستور بازداشت متهم صادر و تیمی از عوامل اداره عملیات این پلیس برای دستگیری متهم وارد عمل میشوند.
 
سرهنگ قاسملویی گفت: در نهایت محل اختفای این متهم را شناسایی و دریک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این متهم را در حالی که قصد فرار از دست پلیس را داشت، دستگیر کردند.
 
وی اظهار داشت: سرقت به عنف، فحاشی، صدمه بدنی عمدی، شرکت در نزاع و اخلال در نظم عمومی، اعتیاد، قدرت نمایی با قمه و فحاشی، اخاذی، نگهداری سلاح گرم و مواد مخدر برخی از مصادیق جرائمی بود که متهم به آن ها شهرت داشت و با استفاده از اسامی بانوان در کنار اسم خود سعی در کسب شهرت در بین مردم می کرد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به سوابق قبلی متهم اظهار داشت: متهم پس از بازجویی های انجام شده و اعتراف به جرائم خود به مقام قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد. 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران