اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سیلاب هیرمند جان دو نفر را گرفت


جاری شدن سیلاب در بستر رودخانه خشکیده هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان و نا آشنا بودن دو نفر زهکی به فنون شنا، آنان را به کام مرگ فرستاد. خبرگزاری مهر: جاری شدن سیلاب در بستر رودخانه خشکیده هیرمند در شمال سیستان و بلوچستان و نا آشنا بودن دو نفر زهکی به فنون شنا، آنان را به کام مرگ فرستاد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک در این باره اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در رودخانه هیرمند در محدوده شهر زهک بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع در صحنه حاضر شدند.

سرهنگ محمد محمدی منش افزود: با حضور ماموران مشخص شد پسر بچه ۹ ساله که برای شنا به رودخانه رفته بود به دلیل آشنا نبودن به فنون شنا جان خود را از دست داد.

این مقام انتظامی از حادثه غرق شدگی دیگری در این رودخانه خبر داد و بیان کرد: روز گذشته نوجوان ۱۹ ساله ای برای شنا وارد رودخانه شد که به دلیل آشنا نبودن با فنون شنا در آب غرق و تلاش امدادگران برای نجات وی بی ثمر ماند.

فرمانده انتظامی زهک گفت: متاسفانه از ابتدای امسال تاکنون شاهد چهار مورد غرق شدگی در این رودخانه بودیم.

شهرستان زهک در ۲۴۰ کیلومتری شمال زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان واقع شده است.


ویدیو مرتبط :
مردی جان 259 نفر رانجات داد

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فرماندار تهران: سیلاب در منطقه کن و سولقان جان شش نفر را گرفت/تجمع ۷ هزار خودرو در جاده امام‌زاده داود



اخبار,اخباراجتماعی ,,سیل در منطقه کن

فرماندار تهران در خصوص تلفات و خسارات ناشی از سیلاب شب گذشته در منطقه کن و سولقان گفت: طغیان رودخانه و جاری شدن سیل در منطقه کن و سولقان موجب کشته شدن یک تبعه کشور چین و پنج شهروند ایرانی شده است.

به گزارش خبرآنلاین، عیسی فرهادی روز دوشنبه در حاشیه نشست ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان تهران در جمع خبرنگاران افزود: براثر این حادثه پنج شهروند ایرانی و یکی از کارگران چینی فعال در پروژه آزادراه تهران - شمال جان خود را از دست دادند.

به گفته وی، طغیان رودخانه و سیلاب شب گذشته منطقه کن و سولقان طی 40 سال گذشته بی سابقه است.

وی اظهار کرد: بارندگی شدید، توفان و رعد و برق در شب گذشته موجب جاری شدن سیل در مناطق 5 و 22 شهر تهران و همچنین روستاهای واریش و وردیج در منطقه کن و سولقان شد که بروز این حادثه خسارات سنگینی را در منطقه برجای گذاشته است.

وی با اشاره به تعطیلی روز گذشته و حضور نزدیک به 7 هزار خودرو در محور تهران به سمت امامزاده داوود تصریح کرد: به دلیل بارش باران و رعد و برق ریزش کوه، رانش جاده و مسدود شدن چند پل در مسیر یاد شده رخ داد و بیش از 3 کیلومتر از این مسیر در محدوده تونل سولقان مسدود شد و ترافیک شدید در این محدوده به وجود آمد.


 اخبار  اجتماعی  -  خبرآنلاین