اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سپاهان2- استقلال 0 تا پایان دقیقه 45


برونو سزار و محسن بنگر تا دقیقه 35 سپاهان را در کمال شگفتی 2-0 پیش انداخته است

برونو سزار  و محسن بنگر تا دقیقه 35  سپاهان را در کمال شگفتی 2-0 پیش انداخته است 

به گزارش صبح بخیر  هنوز بازی تیم های استقلال و سپاهان به دقیقه 8 نرسیده بود که برونو سزار روی توپی که پس از دفع ناقص رحمتی ، زیر پایش افتاده بود، توپ را به تور دروازه استقلال چسباند و سپاهان را در خانه از حریف پیش انداخت. بعد از این گل استقلال نتواست بر بازی مسلط شود و بار دیگر در یک ارسال کرنر توانست با ضربه سر محسن بنگر با دو گل پیش انداخته شود. این بازی تا پایان نیمه اول 2-0 به سود سپاهان به پایان رسید. 


ویدیو مرتبط :
استقلال 3- پرسپولیس 0 (3گل استقلال در 10 دقیقه )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است



 

 

مظلومی: استقلال یك تیم 50 دقیقه‌ای است

 

سرمربی استقلال معتقد است تیمش 50 دقیقه‌ای است که باید بازیکنان بیشتر تلاش کنند.

پرویز مظلومی در مورد دیدار با سپاهان گفت: با مشورتی که با اعضای کادرفنی داشتیم تصمیم گرفتیم با روش 2-5-3 برابر سپاهان به میدان برویم و معتقدم این شوک خوبی بود که به حریف وارد کردیم. با توجه به میانگین قدی بالای بازیکنان حریف این روش را برگزیدیم و دیدیم که روی دو شوت و یک پرتاب اوت گل خوردیم و حریف نتوانست از ارسال‌های خود بهره ببرد. البته هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است در آینده تغییر سیستم دهیم.

وی افزود: در هر صورت یکی از زیباترین بازی‌های سال‌های اخیر را شاهد بودیم و بسیار خوشحالم که فاتح این بازی مهیج استقلال بود. البته استقلال فعلی یک استقلال 50 دقیقه‌ای است که باید برای رسیدن به شرایط آرمانی بیشتر تلاش کنیم. اعتقاد دارم تعطیلی پیش‌رو به نفع ما خواهد بود و فرصت خواهیم یافت تا با اردویی که برگزار می‌‌کنیم شرایط بدنی و فنی تیم را ارتقاء دهیم.

مظلومی تصریح کرد: چنانچه فرهاد مجیدی و مجتبی جباری توان خود را از دست نمی‌دادند مجبور به تعویض آنها نمی‌شدم، قطعا می‌توانستیم در نیمه دوم عمکلرد مطلوب‌تری داشته باشیم و با حفظ توپ سرعت حریف را بگیریم که خروج اجباری این دو بازیکن برای ما خیلی گران تمام شد.

سرمربی استقلال خاطرنشان کرد: تا لحظات آخر وضعیت مبعلی و میداودی مشخص نبود. از هر دو آنها تست گرفتیم که میلاد به بازی رسید ولی مبعلی به خاطر مصدومیت از ناحیه مچ پا مسابقه را از دست داد. باید اظهار تاسف کنم که برخی‌ها می‌گویند مبعلی از استقلال قهر کرده است. با صراحت اعلام می‌کنم در تیم ما همه کنار هم هستند و چیزی به نام قهر وجود ندارد.

مظلومی در مورد تعویض‌های خود گفت: از عملکرد آلوز دسوزا اصلا راضی نیستم و نتوانست خواسته‌های مرا در زمین اجرا کند ولی آرش برهانی و کوشکی وظایف خود را بخوبی انجام دادند و برهانی روی گل چهارم تاثیر مستقیم داشت و کوشکی هم عملکرد مطلوبی داشت. باید از هواداران و شکیبایی آنها تشکر کنم که پس از اینکه بازی سه بر صفر برده سه بر سه شد از حمایت خود دست برنداشتند و خوشحالم که با پیروزی که به دست آوردیم آنها را شادمان کردیم.