اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوء استفاده از زنان در پوشش ارتباط نزدیک با مسئولان استانی/ عقد موقت در ازای حل مشکلات خانوادگی




 اخبار حوادث  - سوء استفاده از زنان در پوشش ارتباط نزدیک با مسئولان استانی/ عقد موقت در ازای حل مشکلات خانوادگی

کلاهبردار حرفه‌ای که با وعده‌های واهی زنان جوان را فریب می‌داد در مشهد دستگیر شد.

سرهنگ حسین بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی اعلام شکایت چند زن جوان مبنی بر اینکه مردی میان سال با وعده‌های واهی آنان را فریب داده و مورد سوء استفاده قرار گرفته‌اند تحقیقات پلیسی آغاز شد.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی افزود: کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی خراسان رضوی با توجه به اهمیت و حساسیت موضوع تحقیقات خود را در این باره آغاز و متهم پرونده را دستگیر کردند.

وی افزود: متهم پرونده در ابتدا قصد منحرف کردن مسیر تحقیقات پلیسی را داشت اما در برابر شواهد و ادله موجود راهی جز بیان حقیقت نداشت و در اعترافات خود به طراحی نقشه‌ای مکارانه برای سوء استفاده از زنان و دختران جوان اعتراف کرد و اظهار داشت، با معرفی خود به عنوان فردی که با مسئولان استان ارتباط داشته و خود نیز دارای مسئولیت‌های مهم اداری هستم به طعمه‌های خود وعده حل مشکلات خانوادگی و استخدام می‌دادم و به این طریق تعدادی از آنان را به عقد موقت خود در می‌آوردم.

رئیس پلیس آگاهی استان خراسان رضوی اظهار داشت: به دستور مقام قضایی تحقیقات کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری برای کشف دیگر اقدامات مجرمانه متهم آغاز شده است.

سرهنگ حسین بیدمشکی خاطر نشان کرد: بار‌ها به شهروندان هشدار داده‌ایم درصورت مواجهه با افرادی که با تعریف و تمجید واهی از خود، ادعا می‌کنند می‌توانند مشکلات آنان را از طرق غیرقانونی حل و فصل کنند، مراتب را بلافاصله به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند تا فرصت سوء استفاده برای افراد مجرم و خلافکار فراهم نشود.

 اخبار حوادث  - باشگاه خبر نگاران


ویدیو مرتبط :
سوء استفاده شبکه های تبشیری از مشکلات خانوادگی ایرانیان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

زنان بیوه در دام قاضی قلابی/ کلاهبرداری از طریق حل مشکلات خانوادگی



اخبار,اخبار حوادث ,کلاهبرداری

 

اخبار حوادث - زنان بیوه در دام قاضی قلابی/ کلاهبرداری از طریق حل مشکلات خانوادگی

فردی که با سوء استفاده از نام یکی از قضات اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از زنان جوان و بیوه می‌نمود شناسایی و دستگیر شد.

سرهنگ بیدمشکی رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی ارجاع پرونده‌ای از دادگاه مشهد مبنی بر اینکه فردی حدودا ۶۰ ساله که خود را به عنوان قاضی به شهروندان معرفی و کلاهبرداری نموده بود، موضوع جهت رسیدگی سریع پرونده به مامورین پلیس آگاهی واگذار شد.

سرهنگ بیدمشکی در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع اکیپی از کاراگاهان زبده اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری با در دست گرفتن پرونده تحقیلات ابتدایی در این خصوص را آغاز نمودند.

وی افزود: ‌در تحقیقات و بازجویی‌های بعمل آمده از تعدادی شکات، چنین اظهار داشتند که متهم موصوف با اعلام اینکه مسئول حفاظت دادگستری‌های مشهد بوده، ‌با شناسایی منازل دختران و زنان جوان بیوه، ‌اقدام به کسب اطلاعات و مشکلات خانوادگی آنان نموده و پس از نزدیک شدن به آن خانواده‌ها، دائما در مورد مشاغل و مسئولیتهای واهی خود، تعریف و تمجید نموده و در ‌‌نهایت از آنان خواستگاری می‌نموده است.

کاراگاه بیدمشکی تصریح کرد: در ‌‌نهایت کاراگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پس از مدتی کار وسیع اطلاعاتی، ‌موفق به شناسایی متهم گردیده و پس از  تحت نظر قرار دادن وی و نیز شناسایی نامبرده توسط تعدادی از شکات، متهم در حالیکه با جعل عنوان قصد اخاذی و ازدواج با خانمی را داشت دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل گردید.

رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در پایان با اعلام اینکه متهم به نام "رجب" با سوء استفاده از نام خانوادگی خود که تشابه فامیلی با یکی از مسئولین دادگستری داشته اقدام به اعمال مجرمانه خود نموده و تاکنون بیش از ده نفر شاکی که به همسری موقت وی درآمده بودند شناسایی گردیدند و در این خصوص پرونده تکمیلی تنظیم و به همراه متهم به مقام قضایی معرفی و طی حکم صادره روانه زندان شد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران