اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سوءظن مرد جان همسرش را گرفت



اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

سوءظن مرد جان همسرش را گرفت

 مردی كه به دلیل سوءظن به همسرش او را كشته و جسدش را سوزانده بود، از سوی كارآگاهان جنایی مشهد دستگیر شد.

به گزارش جام‌جم، دو هفته پیش مردی با حضور در اداره آگاهی مشهد به ماموران گفت همسرش برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است.

به این ترتیب جستجو برای یافتن زن گمشده آغاز شد تا این كه مرد چوپانی در تماس با مركز فوریت‌های پلیسی 110، از كشف جسد سوخته زنی حومه روستای اوراشك منتهی به جاده قدیم نیشابور خبر داد.

در پی دریافت این خبر، كارآگاهان جنایی به محل كشف جسد اعزام و با جسد سوخته زنی مواجه شدند كه هیچ مدركی همراهش نبود و فقط گردنبندی از وی به جا مانده بود.

در ادامه با هماهنگی قضایی جسد به پزشكی قانونی منتقل و تحقیقات برای مشخص شدن هویت او و دستگیری عامل جنایت آغاز شد.

گردنبند، هویت مقتول را فاش كرد

ماموران برای یافتن خانواده مقتول به بررسی پرونده افراد گمشده پرداختند تا این كه معلوم شد، گردنبند كشف شده از جسد سوخته، با گردنبندی كه زن گمشده همراه داشته است، مطابقت دارد.

به این ترتیب، شوهر و پدر زن گمشده به پلیس آگاهی احضار شدند و با حضور در پزشكی قانونی، جسد را شناسایی كردند. با مشخص شدن هویت مقتول، تحقیقات برای رازگشایی از این جنایت آغاز شد.

 

شوهر مقتول، تنها مظنون حادثه

ماموران در تحقیقات مقدماتی به شوهر مقتول ظنین شدند بنابراین به تحقیق از همسایه‌های آنها پرداختند و معلوم شد زن جوان ـ مقتول ـ با شوهرش اختلاف داشته و حتی صدای مشاجره آنها را شب پیش از گم شدن زن جوان شنیده‌اند. با اطلاعات به دست آمده از این افراد و هماهنگی قضایی، شوهر مقتول بازداشت شد.

 

اعتراف به جنایت و سوزاندن جسد

متهم با انتقال به پلیس آگاهی در بازجویی گفت: من و همسرم از مدت‌ها پیش با هم اختلاف داشتیم. هر دو گمان می‌بردیم به یكدیگر خیانت می‌كنیم. اما سوءظن من نسبت به او هر روز بیشتر می‌شد تا این كه شب حادثه دوباره مشاجره‌مان بالا گرفت.

متهم به قتل اضافه كرد: در همین موقع عصبانی شدم و با دستمال او را خفه كردم. وقتی به خود آمدم، او دیگر نفس نمی‌كشید.

وی یادآور شد: برای از بین بردن جسد، آن را با خودرو به خارج از شهر بردم و نزدیك یك روستا جسد را با بنزین آتش زدم.

بنا بر این گزارش، متهم به قتل با قرار قانونی روانه زندان شد. تحقیقات تكمیلی در این باره ادامه دارد./جام جم آنلاین


ویدیو مرتبط :
کتک خوردن مرد بحرینی در جلو همسرش و دفاع همسرش

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد جوان به خاطر سوءظن همسرش را کشت



مرد جوان به خاطر سوءظن همسرش را کشت

مرد جوان که به خاطر سوء ظن همسرش را با ضربه های چاقو به قتل رسانده بود به زودی پای میز محاکمه قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، 21 شهریور ماه سال 90 ماموران پلیس شهرری در جریان قتل زن 34 ساله ای به نام سهیلا در حوالی دادگستری قرار گرفتند.

تیم جنایی پس از حضور در محل دریافتند زن جوان با ضربه های چاقو به قتل رسیده است. فرزندان مقتول در جریان تحقیقات مدعی شدند پدر و مادرشان از مدتی قبل با هم اختلاف داشته و روز حادثه برای طلاق به دادگاه رفته بودند اما سهیلا در آنجا تصمیم گرفته بود اختلافاتش را با همسرش حل کرده و به خانه باز گردد.

در ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری متهم به نام روح الله آغاز و او در حوالی خانه اش دستگیر شد.

مرد جوان در بازجویی ها با اعتراف به جرم خود اظهار داشت: مدتی بود که با همسرم اختلاف داشتم. تصور می کردم او به من خیانت می کند و سر همین موضوع هر روز اختلافمان بیشتر می شد. روز حادثه برای طلاق به دادگاه رفتیم اما همسرم در آنجا شکایتش را پس گرفت. هنوز از محوطه دادگاه دور نشده بودیم که دوباره با هم درگیر شدیم در یک لحظه کنترلم را از دست داده و او را با ضربه چاقو کشتم.

پس از اعترافات متهم و بازسازی صحنه قتل از سوی او پرونده برای محاکمه به شعبه 113 دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد. مرد جنایتکار به زودی به اتهام قتل عمدی پای میز محاکمه قرار می گیرد./خبرگزاری مهر