اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سقوط بمب‌افکن بی ۵۲ آمریکا در خلیج گوام



اخباربین الملل,خبرهای بین الملل,اخبارسقوط بمب افکن

یک فروند هواپیمای نظامی بی ۵۲ آمریکا در خلیج گوام سقوط کرد.

به گزارش تسنیم به نقل از شبکه خبری ان بی سی نیوز، نیروی هوایی آمریکا چهارشنبه شب اعلام کرد یک بمب افکن بی 52 آمریکا در پایگاه نیروی هوایی "اندرسن" آمریکا در منطقه خلیج گوام سقوط کرده است.

بر اساس اعلام نیروی هوایی آمریکا هیچکدام از هفت سرنشین این هواپیما دچار جراحت نشده اند.

 


ویدیو مرتبط :
بروزرسانی بمب افکن بی-۵۲ - زومیت

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سقوط بمب افکن آمریکا در گوام


یک جنگنده بمب افکن نیروی هوایی آمریکا در پایگاهی در گوآم سقوط کرد تمامی هفت خدمه این بمب افکن جان سالم به در بردند.

خبرگزاری ایرنا: یک جنگنده بمب افکن نیروی هوایی آمریکا در پایگاهی در گوآم سقوط کرد تمامی هفت خدمه این بمب افکن جان سالم به در بردند.

پایگاه هوایی آندرسون واقع در روستایی در منطقه ایگو ، در بیانیه ای گفت : پس از سقوط این بمب افکن راس ساعت 8:30 هر هفت خدمه آن زنده بوده و توانسته اند از حادثه به سلامت بگریزید.

دربیانیه آمده است: این خدمه بخشی از شصت و نهمین اسکادران تجسسی بمب افکن های نیروی هوایی بودند و هنگام بروز حادثه در یک ماموریت عادی آموزشی شرکت داشتند. علت این سقوط در دست بررسی است.

بمب افکن سقوط کرده از نوع بی -52 استراتفورترس یک بمب افکن سنگین دور پرواز بود که به مدت چهل سال ستون فقرات نیروی بمب افکن استراتژیک دارای سرنشین را در امریکا تشکیل داده است.
گوام جزیره ای در شمال غربی اقیانوس آرام واقع شده است.