اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سفارت عربستان در آتش خشم مردم سوخت


در پی اعدام ناجوانمردانه و ضد انسانی شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم سعودی، سفارت این کشور در تهران مورد حمله مردم قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم: در پی اعدام ناجوانمردانه و ضد انسانی شیخ نمر باقر النمر توسط رژیم سعودی، سفارت این کشور در تهران مورد حمله مردم قرار گرفت.

مردم خشمگین از شهادت این عالم برجسته شیعی به سفارت عربستان واقع در نیاوران هجوم برده و آن را به آتش کشیدند.

مردم به صورت خودجوش و با به نمایش گذاشتن خشم خود و با سردادن شعارهایی علیه آل سعود ، این سفارت را مورد هجوم قرار دادند .

ماموران نیروی انتظامی در حال برقراری آرامش و خارج کردن مردم از محل این سفارتخانه هستند.

سفارت عربستان در آتش خشم مردم سوخت


ویدیو مرتبط :
تجمع معترضین به فجایع عربستان در مقابل سفارت عربستان

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

فیلم: آتش زدن سفارت عربستان در تهران


در پی اعدام شیخ النمر، از روحانیون برجسته عربستان، تجمع اعتراضی خودجوشی از ساعات پایانی شامگاه شب گذشته در مقابل سفارت این کشور در تهران برگزار شد.

تابناک: سفارت عربستان در تهران در پی شهادت آیت الله شیخ نمر محل تجمعی ایرانیانی بود که به این اقدام ناجوانمردانه دولت سعودی اعتراض داشتند.

سفارت عربستان واقع در نیاوران تهران در پی شهادت آیت الله نمر، محل تجمع معترضان ایرانی بود. عده ای از مردم  با سردادن شعارهایی علیه آل سعود، در مقابل این سفارت تجمع کردند؛ اما علی رغم تلاش نیروی انتظامی برای ممانعت، چندین نفر که رئیس پلیس تهران آنان را خودسر نامیده است وارد سفارت عربستان شدند و به اتاق های این سفارتخانه رفتند.



برای مشاهده ویدئو در گجت های اندرویدی و ios در صورت بروز مشکل هنگام پخش و دانلود ویدئو بر روی PC بر روی دکمه زیر کلیک کنید.


در صورت بروز مشکل در دانلود ویدئو بر روی دکمه کلیک راست کرده و گزینه Save Link as و یا Save target as را انتخاب کنید