اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرویس خاص برای قبض بالای 1 میلیون!


مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفـت: بالغ بر 120 نفر از مشترکان دائمی همراه اول در هر ماه بیش از یک میلیون تومان بابت مکالمات و استفاده موبایل خود می پردازند.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران گفـت: بالغ بر 120 نفر از مشترکان دائمی همراه اول در هر ماه بیش از یک میلیون تومان بابت مکالمات و استفاده موبایل خود می پردازند.

وحید صدوقی مشترکان دائمی همراه اول را مشترکان با ارزش این اپراتور عنوان کرد که درآمدزایی بالایی برای همراه اول دارند و اظهار داشت: بالغ بر 120 نفر از مشترکان دائمی همراه اول ماهانه بالغ بر یک میلیون تومان برای استفاده از موبایل خود هزینه می کنند که اینها مشترکان با ارزش همراه اول محسوب شده و سرویس های خاصی برایشان ارائه می شود.

وی با اشاره به میزان لاوصولی‌های شرکت ارتباطات سیار که حدود 80 تا 90 میلیارد تومان است از کاهش قبوض دارای بدهی مشترکان دائمی خبر داد و گفت: سال گذشته 7 میلیارد تومان و امسال 17 میلیارد تومان از محل خطوط تلفن همراه رشد درآمد داشتیم که این رقم برای استفاده از اینترنت موبایل - GPRS - نیز سال قبل پنج میلیارد تومان و امسال 14 میلیارد تومان بوده است.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار طرح‌های تشویقی را از جمله دلایل کاهش فبض های پرداخت نشده این اپراتور عنوان کرد و افزود: براساس طرح های تشویقی چنانچه مشترکان نسبت به پرداخت به موقع قبوض خود اقدام کنند به آنها جایزه پرداخت می شود.
 
صدوقی با تاکید بر خوش حساب بودن مشترکان و غیرحضوری پرداخت کردن قبوض که هم به نفع این شرکت و هم به نفع مشترکان خواهد بود اضافه کرد: با اجرای طرح های تشویقی همراه اول، موارد عمده ای از لاوصولی های این شرکت که مربوط به عدم پرداخت بدهی از سوی مشترکان بود وصول شد.
 
وی با بیان اینکه از سال 89 نرخ پرداخت هزینه قبوض حضوری تقریبا 25 برابر شده است گفت: هزینه تهیه و توزیع هر قبض تلفن همراه در دو سال گذشته 20 تومان بود که این مبلغ هم اکنون به 500 تومان رسیده است.
 
مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار اظهار داشت: در سال 87 تنها 600 هزار مشترک دائمی قبوض تلفن همراه خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کردند اما بررسی ها نشان می دهد در سال جاری بالغ بر 5/8 میلیون نفر صورتحساب خود را به صورت غیرحضوری پرداخت می کنند که این به معنای 65 درصد مشترکان دائمی است.
 
وی پرداخت غیرحضوری مشترکان را سبب کاهش هزینه های تهیه قبوض همراه اول از 500 تومان به 100 تومان عنوان کرد و خاطرنشان کرد: صرفه جویی در هزینه پرداخت قبوض مشترکان، جوایزی به دنبال خواهد داشت که رقم آن بسیار کمتر از هزینه پرداخت قبوض است.
 
صدوقی با بیان اینکه جوایز همراه اول موجب ترغیب مشترکان خوش حساب ، غیرحضوری پرداخت کردن و کاهش هزینه ها شده است تاکید کرد که بخش عمده ای از لاوصولی های همراه اول به دلیل تعریف این جوایز پرداخت شده است.

منبع: خبرگزاری مهر


ویدیو مرتبط :
کردستان؛ سرزمینی خاص، فرهنگی خاص و مردمی خاص

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

یک ویروس خاص خانمها



 

 

 

ايدز

 

گرچه هنوز تحقيقات دقيقي در اين زمينه انجام نشده است اما برخي پژوهش‌ها نشان داد اين ويروس داراي ويژگي‌هاي خاصي است که سبب شده زنان در برابر آن ضعيف‌تر باشند!


ويروس ‌اچ‌آي‌وي در ابتدا کاملا مردانه بود اما به سرعت در ميان زنان رشد پيدا کرد، به نحوي که امروز تعداد مبتلايان به ايدز در ميان زنان بيش از مردان است.

روزگاري مي‌گفتند اين بيماري مختص مردان هم‌جنس‌گراي کاليفرنيايي است اما امروز 42 ميليون نفر به اين بيماري در جهان مبتلاي هستند و تعداد زنان نيز بيش از مردان است.


دليل اين افزايش ابتلا در درجه اول رابطه جنسي است.


اينکه بيش از مردان در معرض ابتلا قرار دارند به اين دليل است که:

 

1- ميزان ويروس در اسپرم بيش از ميزان آن در ترشحات واژني است.

 

2- دهانه رحم به ويژه در دوران عادت ماهانه ضعيف است

 

3- سطح بافت رحم و واژن نقش مهمي در اين ميان بازي مي‌کند. اسپرم‌ها تا چند ساعت زنده در واژن باقي مي‌مانند!

 

جالب‌تر اينکه پژوهشگران متوجه شده‌اند هورمون‌هاي جنسي زنانه هم مي‌تواند در اين ميان نقشي داشته باشد.

 

بررسي‌ها نشان داد ايدز پس از مدت معيني که در زنان و مردان يکسان است، در بدن شروع به پيشرفت مي‌کند. در سال اول ابتلا، ميزان آلودگي به ويروس و ميزان‌ آلوده شدن لمفوسيت‌هاي CD4 مي‌تواند کم يا زياد باشد که به گفته محققان هورمون‌هاي جنسي زنانه در اين ميان نقش دارند.