اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرنوشت تلخ زن برای ازداوج مجدد شوهر


زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم 5 ماه است که با اجازه من به ازدواج مجدد اقدام کرده است ولی من دیگر طاقت نداشته و از رضایتم منصرف شدم.

زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم 5 ماه است که با اجازه من به ازدواج مجدد اقدام کرده است ولی من دیگر طاقت نداشته و از رضایتم منصرف شدم.
 
زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی شعبه 240 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی این شعبه با اشاره به اینکه حدود 6 سال از زندگی مشترکمان می‌گذرد، اظهار داشت: شوهرم بدرفتار است و برای من و فرزندم اهمیتی قائل نیست.

وی با بیان اینکه شوهرم با اجازه من بار دیگر ازدواج کرده است، ادامه داد: فکر می‌کردم می‌توانم با این امر کنار بیایم ولی در حال حاضر که 5 ماه از این موضوع می‌گذرد، تحملم تمام شده است.

این زن در ادامه بیان کرد: من با زن دوم شوهرم مشکلی ندارم بلکه با شوهرم که رفتارش تغییر کرده مشکل دارم و نمی‌توانم با او کنار بیایم.

وی در ادامه عنوان کرد: شوهرم خود مرا راضی به ازدواج مجددش کرد و من برای حفظ زندگی‌ام کوتاه آمده و از میان دوستانم برایش کسی را در نظر گرفتم ولی او زیر تمام وعده‌هایش زده و رفتارش به طور کل تغییر کرد.

زن بیان کرد: می‌خواهم از شوهرم جدا شوم چون دیگر تمایلی به زندگی در کنارش ندارم و او نیز به اجبار در کنار من به زندگی ادامه می‌دهد، بنابراین باید از یکدیگر جدا شویم.

مرد در دادگاه خانواده حضور داشت و با بیان اینکه همسرم خودش با موضوع ازدواج مجدد من موافق بود بنابراین دلیلی ندارد که به جدایی فکر کند، گفت: من با درخواست همسرم موافقت نمی‌کنم و حاضر به این امر نیستم.

وی ادامه داد: اگر همسرم بخواهد، زن دومم را طلاق می‌دهم چون زن اول و فرزندم برایم بیشتر اهمیت دارند و هر کاری که بخواهند انجام می‌دهم تا زندگی‌ام حفظ شود.

مرد در انتها بیان کرد: طلاق راه مناسبی برای ما نیست؛ همسرم باید مشکلش را با من حل کند و دیگر به دادگاه برای جدایی نیاید.

قاضی این شعبه بعد از شنیدن اظهارات زن و مرد، حکمی صادر نکرده و زن و مرد را به مصالحه دعوت کرده و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس



ویدیو مرتبط :
آموزش زناشویی|آموزش زناشویی|اختلافات زن و شوهر( بهبود رابطه بین زن و شوهر )

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرنوشت تلخ زن به خاطر عشق به شوهر


زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم معتاد است و چون او را خیلی دوست دارم، تحمل دیدنش در این وضعیت را ندارم.

 زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم معتاد است و چون او را خیلی دوست دارم، تحمل دیدنش در این وضعیت را ندارم.

 زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.

این زن در حضور قاضی شعبه 245 این مجتمع قضایی خانواده با بیان اینکه حدود 5 سال از زندگی مشترک‌مان می‌گذرد، گفت: شوهرم معتاد به حشیش است، میزان مصرفش بالاست که تحمل دیدن او را ندارم.

وی ادامه داد: شوهرم را دوست دارم ولی وقتی می‌بینم که با مصرف مواد مخدر، خود را از بین می‌برد، آزار می‌بینم و نمی‌توانم در کنارش باشم؛ می‌خواهم از او جدا شوم تا شاهد این وضع نباشم.

مرد در دادگاه حضور داشت و با بیان اینکه معتاد نیستم، اظهار داشت: همسرم به دنبال بهانه‌ای برای جدایی است ولی من طلاقش نمی‌دهم.از همسرم می‌خواهم تا از این درخواستش منصرف شود.

زن نیز عنوان کرد: شوهرم را دوست دارم ولی با این وضع نمی‌توانم در کنارش بمانم چون دیدن او در این شرایط عذابم می‌دهد.

وی بیان کرد: خواهان جدایی هستم و شوهرم باید به خاطر من با این درخواست موافقت کند و بداند که چنانچه حاضر به جدایی نشود، مجبور به ترک او می‌شوم.

مرد در ادامه گفت: همسرم می‌تواند هر کاری که خواست انجام دهد ولی او را طلاق نخواهم داد حتی اگر مرا ترک کند.

قاضی این شعبه بعد از صحبت‌های زن و مرد، حکمی صادر نکرد و جلسه را خاتمه داد.

منبع: فارس