اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت کیف مادربزرگ‌ها در یک چشم به هم زدن



اخبار ,اخبار حوادث ,کیف قاپی

 

اخبار حوادث - سارقان کیف قاپ دستگیر شدند
سرقت کیف مادربزرگ‌ها در یک چشم به هم زدن

دو جوان با موتورسیکلت تندرو در یک چشم به هم زدن اقدام به قاپیدن کیف مادربزرگ ها می کردند، توسط ماموران پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

ظهر روز گذشته واحد گشت خودرویی کلانتری نامجو در خیابان حقوقی در حال گشت زنی بوده که مشاهده می کند، راکب و ترک نشین یک دستگاه موتورسیکلت پالس مشکی رنگ اقدام به قاپیدن کیف خانمی سالخورده کرده و به سرعت متواری شدند.

با فرار متهمان عملیات تعقیب و گریز ماموران آغاز و پس از 3 بار فرمان ایست با صدای بلند ماموران اقدام به شلیک 2 تیر هوایی کردند که سارقان کیف قاپ تعادل خود را از دست داده و به زمین برخورد می کنند.

با هوشیاری واحد گشت سارقان به هویت «آرمان» و «رامین» دستگیر شدند که در بازرسی از افراد دستگیر شده، 3 عدد کیف زنانه 3 عابر بانک و یک بیمه نامه سلامت و یک گوشی صورتی رنگ که به وسیله آن یکی از مالباخته ها به نام «نسترن» شناسایی و به کلانتری مراجعت و یکی از کیف هایی که همراه متهم بود را شناسایی و از متهمان شکایت کرد.

سرهنگ عزت الله معانی رییس کلانتری 106 نامجو با اعلام این خبر، افزود: سرانجام موتورسیکلت متهمان به پارکینگ انتقال یافت و پرونده ای در این رابطه تشکیل و متهمان بنا به دستور مقام قضایی برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو مرتبط :
سرقت موتور در یک چشم بهم زدن

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت تلفن همراه در یک چشم به هم زدن



اخبار ,اخبار حوادث ,سرقت گوشی همراه

 

اخبار حوادث - سارق «کش رو» دستگیر شد
سرقت تلفن همراه در یک چشم به هم زدن

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی از دستگیری سارق سابقه دار «کش رو» و اعتراف به 40 فقره سرقت، خبر داد.

سرهنگ صابر عباس زاده رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: در پی وصول پرونده ای از سوی کلانتری 14 کلانشهر تبریز به پایگاه پلیس آگاهی مبنی بر دستگیری سارق سابقه داری که گوشی های موبایل، مدارک و وجه نقد از داخل خودروها به سرقت می برده و با توجه به حساسیت موضوع و سابقه دار بودن متهم موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گاه مرکزی مبارزه با سرقت قرار گرفت.

وی افزود: با مراجعه به آرشیو که قبلا به این پلیس ارجاع شده بود و متعلق به سارق فوق و مرتبط با شگردهای متهم بود با هماهنگی قضایی متهم پس از صدور قرار به مدت یک هفته از زندان خارج و در اختیار کارآگاهان قرار گرفته که در ابتدا سعی در کتمان بزه ارتکابی داشت اما سرانجام لب به اعتراف گشود و به 40 فقره کش رو زنی معترف شد.

سرهنگ عباس زاده گفت: متهم تحت عنوان مسافر، سوار خودروها می شده و اقدام به سرقت گوشی های موبایل، مدارک و وجه نقد در کمتر از یک چشم بر هم زدن می کرده و سپس اموال قیمتی را به قیمت بسیار پایین به افراد ناشناس می فروخته که با راهنمایی متهم مالباختگان شناسایی شده و صحنه های سرقت نیز بازسازی شد.

وی افزود: ارزش ریالی اموال مسروقه حدود 20 میلیون تومان اعلام شده و متهم با صدور قرار مناسب روانه زندان شد.

رییس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی علل انگیزه سرقت توسط سارق را اعتیاد شدید به مواد مخدر، بیکاری، سابقه دار بودن و جامعه گریزی ذکر کرد.
اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران