اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت ناکام از صرافی با بمب دست ساز


سارق جوانی که قصد داشت با استفاده از یک بمب دست ساز از یک صرافی سرقت کند،دستگیر و مواد انفجاری دست ساز همراهش خنثی شد.

خبرگزاری میزان: سارق جوانی که قصد داشت با استفاده از یک بمب دست ساز از یک صرافی سرقت کند،دستگیر و مواد انفجاری دست ساز همراهش خنثی شد.

عصر چهارشنبه مرد جوانی با مراجعه به یکی از صرافی های خیابان یوسف آباد مدعی شد همراه خود بمبی را حمل می کند و اگر صاحب مغازه به خواسته اش عمل نکند، مغازه را منفجر می کند.

صاحب مغازه بلافاصله با سرگرم کردن مرد سارق به بهانه تامین ارز، موضوع را به پلیس اطلاع می دهد. ماموران کلانتری 125 یوسف آباد دقایقی بعد در مغازه صرافی حاضر و دزد جوان دستگیر شد.

در بررسی بسته همراه سارق مشخص شد او بمب دست سازی را به همراه دارد. بلافاصله بمب دست ساز توسط ماموران خنثی شد.

در حال حاضر تحقیقات بیشتر از این سارق ادامه دارد.


ویدیو مرتبط :
کشف کارگاه ساخت بمب های دست ساز و بمب گذاری خودروها

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

انفجار بمب دست ساز در بیمارستان الغدیر



 

انفجار یك بمب دست ساز بامداد روز گذشته در بیمارستان الغدیر موجب وحشت بیماران شد و پلیس با حضور در محل، عامل این انفجار را دستگیر كرد.

 

این بمب دست ساز كه با فتیله كار می كرد، باعث خسارت جزئی مالی و شكستن شیشه ها شد.

با گزارش حادثه به مركز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران با عزیمت به محل، تحقیق در این زمینه را آغاز كردند و مشخص شد این انفجار به خاطر اختلاف شخصی عامل انفجار با مالك داروخانه بیمارستان به وقوع پیوسته و هیچ تلفات جانی نداشته است. با تحویل عامل انفجار به پلیس امنیت، تحقیق از وی ادامه دارد.

هنوز هیچ گزارشی از نتیجه تحقیقات پلیس در ارتباط با این حادثه منتشر نشده است.... / جام جم آنلاین