اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت فلش مموری بلای جان زن سمنانی



سرقت فلش مموری بلای جان زن سمنانی

فردی که اقدام به سرقت فلش مموری شهروند سمنانی و انتشار تصاویر خصوصی وی در اینترنت کرده بود، دستگیر شد.

سرگرد میراحمدی با بیان اینکه پیرو شکایت زنی مبنی بر این که فرد یا افرادی با ایجاد صفحه جعلی در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر خصوصی وی کرده‌اند، ماموران اقدامات‌شان را آغاز کردند، گفت: در تحقیقات اولیه مشخص شد که شاکیه تصاویر شخصی خود را روی فلش مموری ذخیره و مدتی پیش آن را گم کرده است.

وی با بیان اینکه پس ازتحقیقات و بررسی‌های صورت گرفته متهم شناسایی و دستگیر شد گفت: وی علی‌رغم انکارهای اولیه به جرم خود اعتراف کرد و توصیه‌های پلیس فتا را مبنی بر دقت در نگهداری از حافظه‌های جانبی رعایت کرده و حتی‌الامکان اطلاعات خصوصی خود را در حافظه‌های جانبی که در اختیار خودتان است، ذخیره کنید./ایسنا


ویدیو مرتبط :
فلش مموری فانتزی، فلش مموری خاص، فلش مموری اختصاصی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

رابطه با مرد ناشناس بلای جان زن جوان شد



اخبار,اخبار حوادث , حوادث روز

شوهر بی رحم همسرش را به دلیل استفاده ی زیاد از موبایل به قتل رساند.

 جک مرد سی ساله ای است که از ازدواجش با هانا دو سال می گذرد.او که شاهد استفاده ی بیش از حد همسرش از تلفن همراه بود،از او تقاضا کرد استفاده از موبایل را به حداقل برساند.اما هانا هم چنان به طور مخفیانه از تلفن همراهش استفاده می کرد که منجر به خشم جک شد. جک وقتی فهمید همسرش مخفیانه از موبایل استفاده میکند، پس از ضرب و شتم شدید، او را با چوب بیسبال به قتل می رساند.

بر اساس گزارش پلیس؛ جک وقتی فهمید همسرش از تلفن همراه مخفیانه استفاده می کند، موبایل هانا را گرفت و متوجه ارتباط او با مردی ناشناس شد، اما برای حفظ زندگی اش سکوت کرد .در پی این ماجرا هانا مجددا موبایل دیگری به طور مخفیانه تهیه کرد و به رابطه اش با این مرد را ادامه داد که اینبار همسرش با وی درگیر و پس از ضرب و شتم فراوان هانا را با چوب بیسبال به قتل میرساند.

جک  در اظهاراتش گفت : " روز حادثه زودتر از محل کارم آمده بودم تا با همسرم صحبت کنم، اما وقتی رسیدم او در حال صحبت کردن با مرد غریبه ای بود. به قدر عصبانی بودم که نتوانستم جلو خوم را بگیرم ."

پلیس کانادا در پایان خاطرنشان کرد : جک به اتهام ضرب و شتم  و قتل دستگیر وبازداشت شد و پس از جمع آوری اسناد و مدارک بیشتر پرونده ی وی به دادگاه قضایی ارجاع داده خواهد شد.


 اخبار  حوادث  - باشگاه خبر  نگاران