اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت طلاهای 4 میلیاردی توسط مرد عاشق پیشه



سرقت طلاهای 4 میلیاردی توسط مرد عاشق پیشه

ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان فردی كه از منزل دختر مورد علاقه اش طلاهایی به ارزش چهار میلیارد ریال به سرقت برده بود را به همراه دو نفر دیگر از همدستانش شناسایی و دستگیر كردند. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ «حسن یاردوستی» فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان این مطلب اظهار داشت:روز جمعه زنی به یكی از كلانتری‌های سطح شهر مراجعه و عنوان داشت، مدتی قبل فردی به نام بهروز با حیله و نیرنگ اورا فریب داده وبا وعده ازدواج به منزلش راه یافته و در فرصتی مناسب طلاجات وی را كه 4 میلیارد ریال ارزش داشتند به سرقت برده است. 

این شاكی ادامه داد: امروز هم وی با من تماس گرفت و به بهانه تحویل دادن طلاها با من قرار گذاشت اما وقتی به سر قرار رفتم او همراه دو همدست دیگرش خودروی مرا هم به سرقت برد. 

سرهنگ یاردوستی عنوان داشت: با شنیدن اظهارات مالباخته بلافاصله تیم‌های گشتی وارد عمل شده و در كمتر از یك ساعت خودروی مسروقه در یكی از خیابان‌های سطح شهر شناسایی و متوقف شد و هر سه سارق دستگیر شدند. فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان گفت: متهمان كه چاره ای جز اعتراف نداشتند محل اختفای طلاهای مسروقه را اعلام كه سرانجام با تلاش ماموران اموال به سرقت رفته به مالباخته بازگردانده شد. متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی داده شدند./مردم سالاری

 


ویدیو مرتبط :
هنری هشتم با دوبله فارسی - عاشق پیشه

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

مرد زن نما، پسران عاشق پیشه را نقره داغ می كرد



 

كلاهبرداری,كلاهبرداری از زنان

 

مردی كه در فضای اینترنت خود را دختر معرفی و پس از ارتباط اینترنتی با پسران جوان، از آنها كلاهبرداری می كرد، تحت تعقیب پلیس فتای تهران قرار گرفت.

به گزارش «جام جم»، چند روز پیش فردی با حضور در دادسرای جرایم رایانه ای تهران از دختری جوان به اتهام كلاهبرداری شكایت كرد. با تشكیل پرونده، تحقیقات پلیس در این رابطه آغاز شد.

شاكی به پلیس گفت: چندی پیش در اینترنت با دختر جوانی آشنا شدم. پس از مدتی با او ـ كه ادعا می كرد خانواده سرشناس و پولداری دارد ـ دوست شدم و ارتباطمان از طریق اینترنت ادامه یافت. چند بار از او خواستم همدیگر را ملاقات كنیم، اما خواسته ام را نمی پذیرفت.

وی اضافه كرد: دختر مورد علاقه ام با ادعای این كه خانواده اش به دوستی اینترنتی اهمیت نمی دهند، از من خواست مدتی صبر كنم تا مقدمات ملاقات مرا با خانواده اش فراهم كند. در این مدت او به عناوین مختلف از من پول می خواست و من هم پول ها را به یك شماره حساب واریز می كردم. شاكی یادآور شد: به خاطر علاقه ای كه به دختر جوان پیدا كرده بودم، به خواسته هایش عمل می كردم تا این كه از هفته گذشته ارتباط اینترنتی او یكباره با من قطع شد. پس از چند روز یك پیام اینترنتی از او دریافت كردم مبنی بر این كه خوب فریبم را خوردی و پول هایت را از دست دادی. همان جا متوجه شدم دختر جوان شیاد بوده است.

 

شكایت ها یكی پس از دیگری

با اطلاعات به دست آمده از شاكی، تحقیقات در این ارتباط ادامه یافت تا این كه چند مرد جوان دیگر نیز با مراجعه به پلیس فتای آگاهی تهران، شكایت های مشابهی را مطرح كردند.

با تحقیق از شاكیان معلوم شد، همگی آنها پس از آشنایی اینترنتی با یك دختر جوان، از سوی او فریب خورده و مورد كلاهبرداری قرار گرفته اند.

 

زن كلاهبردار، مرد از آب در آمد!

در ادامه بررسی های پلیسی معلوم شد فردی كه با شاكیان مرد در فضای اینترنت ارتباط دوستی برقرار و از آنها كلاهبرداری كرده، یك مرد بوده كه با معرفی خود به عنوان یك دختر جوان، آنها را به دام انداخته است. ماموران در مرحله بعدی تحقیقات متوجه شدند متهم فراری با مدارك جعلی در یكی از بانك های جنوبی تهران حساب پس انداز افتتاح كرده و از شاكیان می خواسته پول ها را به آن حساب واریز كنند. با مشخص شدن این موضوع، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد. جستجو برای دستگیری كلاهبردار زن نما ادامه دارد..../ جام جم آنلاین