اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرقت از 4 زن با اسلحه قلابی



دو مرد که با اسلحه قلابی با ورود به آرایشگاه زنانه، طلاهای چهار زن را ربوده بودند دستگیر شدند. 4 اسفند امسال صاحب یک آرایشگاه زنانه با پلیس شهرستان پیشوا در شرق استان تهران تماس گرفت و برای دستگیری دو سارق مسلح کمک خواست.

 گزارش جام‌جم ، با حضور ماموران، چهار زن اعلام کردند اموالشان توسط دو مرد به سرقت رفته است.

صاحب آرایشگاه زنانه در اظهاراتش گفت: من و دستیارم در حال ارائه خدمات به مشتریانمان بودیم که زنگ در آرایشگاه به صدا درآمد. پس از باز کردن در، دو مرد مسلح وارد آرایشگاه شدند. آنها با تهدید طلاهای ما را سرقت کرده و از محل گریختند. هنگام فرار آنها موفق شدیم چند شماره از پلاک موتورسیکلت آنها را یادداشت کنیم. ارزش طلاهای سرقتی هم 30 میلیون تومان بود. با بررسی شماره پلاک خودرو، دو سارق سابقه‌دار شناسایی و دستگیر شدند.

در بازرسی از خانه متهمان سلاح قلابی، موتورسیکلت و بخشی از وسایل سرقت شده از آرایشگاه و طلاهای سرقتی کشف شد.

دو متهم پرونده با انتقال به پلیس آگاهی بازجویی شدند و گفتند این آرایشگاه را چند روزی زیر نظر گرفته و شب حادثه با سلاح قلابی به آنجا دستبرد زده‌اند.

 

 اخبار  حوادث  - جام جم  


ویدیو مرتبط :
سارق ناشی و اسلحه قلابی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

سرقت از طلافروشی با اسلحه قلابی/ دزد جوان با کمک مردم دستگیر شد




سرقت از طلافروشی با اسلحه قلابی/ دزد جوان با کمک مردم دستگیر شد

جانشین فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از دستگیری جوان 22 ساله ای که دست به سرقت طلافروشی در شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند زده بود، خبر داد.

به گزارش  باشگاه خبرنگاران، سرهنگ "جمال نیکجو" امروز در جمع خبرنگاران به سرقت اخیر صورت گرفته در شهر آبسرد اشاره و اظهار کرد: جوانی 22 ساله که سابقه دار نیز بود با برنامه ریزی قبلی و با همراه داشتن اسلحه ایی تقلبی اقدام به سرقت طلافروشی در شهر آبسرد واقع در شهرستان دماوند کرد.

وی ادامه داد: این سارق، متصدی مغازه را به صورت درازکش در کف مغازه خوابانده و اقدام به جمع‌آوری دو کیلوگرم طلا و زیورآلات کرده بود.
 
این مقام مسوول افزود: در هنگام سرقت زنگ خطر مغازه به صدا درآمد که مأموران پلیس پیشگیری و آگاهی انتظامی شهرستان دماوند در اسرع وقت به محل حادثه حضور یافتند که موجب شد سارق هنگام خروج از مغازه با حضور به موقع پلیس آگاهی و کمک مردم دستگیر شود.
 
این مقام مسوول از فروشندگان به ویژه طلا فروشان خواست تا به منظور پیشگیری از سرقت نسبت به نصب دوربین های مدار بسته و زنگ خطر اقدام کنند تا در صورت هرگونه حادثه احتمالی، مأموران انتظامی در اسرع وقت در محل حضور یابند.

گفتنی است، «ح- ی»، سارق 22 ساله طلافروشی، انگیزه سرقت خود را بدهی‌های شخصی عنوان کرده است.


اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران