اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سرانجام زنی که در بیرون خانه دنبال محبت بود


مردی كه می‌گوید شخصی را به خاطر تجاوز به همسرش كشته است در آستانه مرگ قرار گرفت. اسفند ماه سال 87 پلیس كرج جنازه‌ای ملحفه پیچ شده‌ای را كنار رودخانه‌ای در اطراف كرج پیدا كردند.

مردی كه می‌گوید شخصی را به خاطر تجاوز به همسرش كشته است در آستانه مرگ قرار گرفت. اسفند ماه سال 87 پلیس كرج جنازه‌ای ملحفه پیچ شده‌ای را كنار رودخانه‌ای در اطراف كرج پیدا كردند. جسد كاردآجین شده به پزشكی قانونی منتقل شد و بررسی‌های پزشكی علت مرگ را وارد آمدن ضربات كارد بر بدن مقتول اعلام كرد.

ضربات كینه توزانه

با توجه به اینكه هیچ نشانه‌ای دال بر شناسایی هویت متهم وجود نداشت تلاش برای شناسایی وی آغاز شد.هنوز ساعاتی از پیدا شدن جسد نگذشته بود كه خانواده مردی 33 ساله به نام احمد به پلیس كرج مراجعه كرده و از ناپدید شدن فرزند خود خبر دادند. مادر احمد گفت پسرش در پی یك تماس تلفنی از خانه خارج شده و گفته خیلی زود برمی‌گردد اما با گذشت ساعت‌ها نه به منزل برگشته و نه به تلفن همراهش پاسخ می‌دهد.

ماموران پس از پرسیدن مشخصات احمد از خانواده وی با این احتمال كه جسد پیدا شده متعلق به فرزند آنها باشد از پدر و مادر وی خواستند به پزشكی قانونی مراجعه كنند. والدین و برادر احمد نیز پس از مشاهده جسد با شیون و زاری تصدیق كردند كه جنازه متعلق به فرزندشان احمد است. با شناسایی هویت مقتول پرونده وی به كارآگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی سپرده و تحقیقات اولیه دال بر این بود كه احمد به احتمال زیاد قربانی یك كینه شدید شده است چرا كه عمق ضربات وارده و نوع آنها همگی حاكی از یك تسویه‌حساب شخصی داشت.

جبران كمبود محبت در بیرون خانه

ماموران در جست و جوی سرنخ پرینت تلفن همراه مقتول را از مخابرات دریافت كرده و دریافتند آخرین تماس تلفنی مقتول با زنی به نام ریحان بوده است. بررسی پرینت نشان داد كه احمد تماس‌های زیادی با این زن داشته است به همین خاطر این زن شناسایی وبازداشت شد.

ریحان پس از انتقال به اداره آگاهی پرده از راز قتل برداشته و مدعی شد جنایت توسط شوهرش اتفاق افتاده است: شوهرم عباس مردی معتاد و شیشه‌ای بود و مرتب مرا به باد كتك می‌گرفت. به همین خاطر او را دوست نداشتم.از حدود یك‌سال پیش با احمد آشنا شده و با هم ارتباط برقرار كردیم.

 من به احمد گفتم كه به زودی از شوهرم جدا می‌شوم و با او ازدواج می‌كنم و برای همین هم به خانه‌ام برگشتم ولی پدرم با گفتن اینكه در صورت طلاق گرفتن هیچ حمایتی از من نمی‌كند و باید به خانه برگردم مرا مجبور كرد دوباره پیش عباس برگردم. من هم برگشته ولی ارتباطم را با احمد ادامه دادم و روز به روز علاقه‌ام به او بیشتر می‌شد.تا اینكه چند روز مانده به حادثه عباس از رابطه من و احمد باخبر شد.

او به شدت مرا كتك زده و از من خواست احمد را به خانه بیاورم. من از ترس حاضر به این كار نبودم اما سرانجام تسلیم كتك‌های عباس شده و با احمد تماس گرفته و او را به خانه دعوت كردم. تا احمد پایش را به خانه گذاشت عباس با چاقو ضربه‌ای به او زد. احمد تا آمد به خودش بجنبد ضربات چاقوی دیگری دریافت كرد و جان داد. عباس سپس او را داخل ملحفه‌ای پیچیده و به كرج برده و كنار رودخانه به حال خود رها كرد.

خشمم را خالی كردم

ماموران به سرعت دست به كار شده و عباس را دستگیر كردند. متهم پس از دستگیری گفت: ریحان به من گفت با احمد رابطه‌داشته است و همین مرا منقلب كرد. من هم قصد جان احمد را كردم و آنقدر به ریحان فشار آوردم تا احمد را به بهانه‌ای به خانه بكشد. البته ریحان گمان نمی‌كرد من می‌خواهم احمد را از پا درآورم.بعد از ورود احمد هم او را با چاقو كشتم.

با این اطلاعات پرونده برای رسیدگی به شعبه 80 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد و عباس به قضات گفت احمد را به خاطر تجاوز به همسرش كشته است.

دادگاه این دفاع را وارد ندانسته و احمد را به قصاص و ریحان را به یك‌سال حبس محكوم كرد. با اعتراض متهمین به این رای پرونده به شعبه 11 دیوان‌عالی كشور فرستاده و قضات دیوان نیز آنرا تایید كردند.

با تایید دیوان حكم قصاص متهم اصلی برای گذارندن مراحل قانونی و به اجرا درآمدن ‌ به بخش اجرای احكام دادسرای جنایی كرج فرستاده شد.

منبع: تهران امروز



ویدیو مرتبط :
خانه ی فاطمی، خانه ای پر محبت است - بد اخلاقا ببینن!

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جسد زنی پس از 27 سال در خانه‌اش پیدا شد



جسد زنی پس از 27 سال در خانه‌اش پیدا شد

پلیس نیویورک جسد یک معلم زن را پس از 27 سال پشت دیوار کاذب خانه‌اش پیدا کرد.

حوادث - پلیس محلی نیویورک اعلام کرد: استخوان‌های متعلق به این زن که سال‌ها ناپدید شده بود، داخل یک کیسه‌ پلاستیکی و در پشت دیوار کاذب خانه‌اش پیدا شد.

ماموران پلیس نیویورک پس از کشف جسد، آن را برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل کرد. در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این معلم به دلیل اصابت ضربه به سرش فوت کرده است.

 

پس از مرگ شوهر این زن، مقام‌های محلی دستور دادند خانه آنها که وارثی نداشت، تخلیه شود و در حین عملیات تخلیه این خانه، بقایای جسد این معلم زن کشف شد.

پس از ناپدید شدن این زن در سال 1985 میلادی، شوهرش به پلیس گفت: همسرم را برای آخرین بار هنگام خروج از خانه در دسامبر آن سال دیدم و وقتی به خانه بازگشتم تنها با یک نامه تایپ شده از طرف او روبرو شدم.

 

بازپرس پرونده گفت: متن نامه این زن حاکی از ابتلای وی به افسردگی بود اما نامه خودکشی به حساب نمی‌آمد.

به گزارش ایسنا به نقل از شبکه خبری بی‌بی‌سی، بنابر اعلام پلیس نیویورک در حال حاضر پرسش‌های بی‌پاسخ بسیاری در مورد مقتول و شوهر وی وجود دارد./ایسنا