اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنان خصمانه وزیر خارجه کانادا علیه روحانی: ایستادن در مقابل دوربین و توییت کردن کار ساده ای است!



روحانی,جان برد, وزیر امورخارجه کانادا

سخنان خصمانه وزیر خارجه کانادا علی روحانی:
ایستادن در مقابل دوربین و توییت کردن کار ساده ای است!/عزمتان را برای تغییر نشان دهید

جان برد، وزیر امورخارجه کانادا در بیانیه‌ای رسمی از مقامات ایران خواست که عزم واقعی خود را برای انجام «تغییرات معنادار» در ایران نشان دهند.

جان برد، وزیر امورخارجه کانادا در بیانیه‌ای رسمی ضمن حمله به دولت حسن روحانی از ایران خواست که عزم واقعی خود را برای انجام «تغییرات معنادار» در ایران نشان دهند.

 به گزارش تیک به نقل از دویچه‌وله،جان برد، وزیر خارجه کانادا گفت که قبول دارد با آمدن روحانی لحن ایران تغییر کرده است، اما تغییر لحن به‌ تنهایی فایده‌ای ندارد.
 
وزیر امور خارجه کانادا با بیان اینکه این کشور ساده‌لوح نیست، نوشته است: همه ما از نفوذ زهرآلود در خارج و در داخل توسط ایران، ناامید شده بودیم و می‌خواهیم باور کنیم که واقعا تغییرات مثبتی در ایران در حال رخ دادن است، اما این تغییرات باید در عمل نیز مشاهده شود.

برد گفت: ایستادن در مقابل دوربین و همچنین توییت کردن در مورد تغییرات، بسیار ساده است، بخش مشکل، تصمیم‌گیری‌های دشوار و انجام تغییرات معنی‌دار است که باید انجام شود.

به گفته برد، قضاوت بر اساس عملکرد دولت روحانی صورت می‌گیرد.

تیک


ویدیو مرتبط :
دیدار دکتر روحانی با وزیر خارجه اندونزی

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

وزیر خارجه کانادا: روحانی روابط عمومی خوبی دارد اما وضعیت مردمش بهتر نشده!



اخبار,اخبار سیاسست خارجی,وزیر خارجه کانادا


 اخبار سیاست خارجی - وزیر خارجه کانادا: روحانی روابط عمومی خوبی دارد اما وضعیت مردمش بهتر نشده!

"جان بیرد"وزیر خارجه کانادا در سالگرد انتخابات ایران اتهامات تکراری خود را علیه ایران مطرح کرده و نوشت که جامعه بین‌الملل باید ایران را تحت فشار بگذارد.

به گزارش تیک  "جان بیرد"، وزیر خارجه کانادا همزمان با سالگرد انتخابات ریاست جمهوری ایران یادداشتی را در مجله آمریکایی فارین پالسی به رشته تحریر در آورده و رئیس جمهور ایران را به محقق نساختن وعده‌هایش متهم ساخت.
 
"جان بیرد" نوشت: جامعه بین‌الملل باید به ایران فشار وارد کند تا به حقوق بشر احترام گذاشته و حمایت از تروریسم را متوقف کند.
 
وی در خصوص رئیس جمهور ایران مدعی شد که حکومت ایران شاید یک رئیس جمهور با روابط عمومی خوب دارد، اما وضعیت مردم این کشور بهتر نشده است.
 
وزیر خارجه کانادا در خصوص عمل کردن رئیس جمهور ایران به وعده‌هایش مدعی شد که نمی توان در این زمینه خوش بین بود.
 
"جان بیرد" بدون اشاره به دلیل اصلی خشونت‌ها در سوریه و حمایت غرب از تروریستها در این کشور، ایران را در زمینه درگیری های سوریه متهم ساخت.
 
سوریه اخیرا شاهد برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در این کشور بود که بشار اسد با اکثریت آرا به عنوان رئیس جمهور ابقا شد. مردم سوریه که کشورشان در نتیجه حمایت برخی‌ کشورها از تروریستها بی‌ثبات و ناامن شده است، پس از رای مثبت به بشار اسد و نظام حاکم به برپایی جشن در خیابان‌ها پرداختند.
 
وزیر خارجه کانادا بارها ایران را به حمایت از تروریسم و نقض حقوق بشر متهم و اعلام کرده است که اسرائیل از متحدان نزدیک اتاوا محسوب می‌شود.
 
روزنامه انگلیسی "گاردین" اخیرا در گزارشی به قلم سعید کمالی دهقان نوشت: همزمان با تلاش‌های غرب برای توافق با ایران، کانادا همچنان پیگیر سیاست های ضد ایرانی است و به تشدید تنش در منطقه کمک می کند.
 
این روزنامه همچنین از برگزاری "برنامه هفته حقوق بشر ایران" در مجلس کانادا خبر داد و آن را نمایانگر جنبه‌ ای دیگر از رویکرد اشتباه اتاوا درخصوص تهران خواند.
 
طبق این گزارش، یکی از سخنرانان اصلی این برنامه مریم رجوی، از سرکردگان گروهک تروریستی منافقین، بود؛ گروهکی که آمریکا و انگلیس آن را تا همین اواخر، به عنوان گروه تروریستی می شناختند. منافقین بارها به خاطر سوء رفتار با اعضای خود، با انتقاد سازمان ملل متحد رو به رو شده است.
اخبار سیاست خارجی - تیک