اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سخنان جنجال برانگیز "مدیر برکنار شده شده ی شبکه سه" در مراسم تودیع خود



سخنان جنجال برانگیز "مدیر برکنار شده شده ی شبکه سه" در مراسم تودیع خود

آقای ضرغامی! فردی كه قبلا رئیس حراست یك فروشگاه در شاه عبدالعظیم بوده نباید به ما دستور بدهد/ ما پورمحمدی ها "حمال" خیلی خوبی هستیم!

مدیری كه تو سری خور باشد، خوب نوكری بكند نبودم و معذرت می خواهم از مدیرانم....از مهندس ضرغامی درخواست كردم كه اگر مدیری را می خواهیم منصوب كنیم من نمی گویم امتحان هنر، امتحان عقل ازش بگیریم..از دكتر دارابی كه برای رفاه حال من و بهبود حال من و برای اینكه استراحت كنم این بار را از دوش من برداشتند تشكر می كنم. ( تشویق حضار)

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

انتخاب: علی اصغر پورمحمدی مدیر سابق شبکه سوم سیما که چند روز پیش، یکباره برکنار شد در مراسم تودیع خود اظهارات تندی را مطرح کرد.

به گزارش«انتخاب»؛ از حاضران این جلسه می توان به مهران مدیری، كمال تبریزی، بهروز افخمی،  داریوش فرهنگ، حسن فتحی، فریدون جیرانی، امین تارخ، عادل فردوسی پور، محمد صالح اعلا، رضا جاودانی،  حسین ذكائی، بهزاد كاویانی، پیمان و محراب قاسم خانی، ستاره اسكندری، حسین محجوب،  محمد رضا شفیعی، خشایار الوند، شقایق دهقان ، ستاره اسكندری، لاله اسكندری، شهرام قائدی، رضا نیكخواه ، مجید صالحی، حمید لولایی، همایون اسعدیان، بیژن بنفشه خواه، مهران غفوریان، ژیلا صادقی، سامان گلریز و ... اشاره كرد.

حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی ( رئیس سازمان بازرسی كل كشور و پسرعموی مدیر سابق شبکه سه)، علی فتح الله زاده ( مدیر عامل باشگاه استقلال) در كنار تعدادی از مدیران و مسئولان ورزشی و همچنین محمد هادی ایازی ( معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران) دیگر حاضران این مراسم بوند.

متن کامل این اظهارات در پی می آید:

در طول دوران خدمت زحمات زیادی را به شما هنرمندان،  تهیه كنندگان، كارگردانان و نویسندگان محترم دادم كه از شما معذرت می خواهم. به خصوص مدیرانی كه بیشتر به آنها در ارتباط بودیم.

كلا ما پورمحمدی ها ( چون ما چند برادر هستیم و بهترینمان علی بود كه شهید شد) حمال های خیلی خوبی هستیم و خیلی خوب حمالی می كنیم اما متاسفانه نوكرهای خوبی نیستیم. ما بندگان خدا هستیم و سعی می كنیم برای بندگان خدا نوكری نكنیم برای ائمه اطهار و پدر و مادر و خانواده اگر لیاقت داشتیم نوكری انجام می دهیم. تلاشم این بوده كه در طول زندگی هیچ زمانی اهل تملق و چاپلوسی نباشم و رضای خدا را در نظر بگیرم. اگر موفقیتی بوده برای این بوده برای رضایت افراد نبوده. هر چند ما با همه مراجعه كنندگان و مردم و مسئولان تعامل داشتم و تعامل خوب و سازنده ای هم داشتم. اما اهل بده بستان نبودم. سیاسی كار نبودم. سیاست زده نبودم. اهل هیچ روزنامه، حزب، سایت و دار و دسته خاصی نبودم. به قول آقای فردوسی پور با هم اختلاف نظر داشتیم اما اختلاف نظرمان به خاطر كار بوده.

-وقتی به شبكه تهران رفتم فضا برای كار خوب نبود. جو سیاسی كشور التهاب داشت  و من را اذیت می كردند، با من خوب نبودند  و می خواستند من كار نكنم. تا اینكه خداوند كمك كرد و دیدند من خیلی بد اخلاق نیستم. به یك روزنامه پول داده بودند و در آن روزنامه به ما نمره صفر دادند. بعدا به آن دوست نویسنده گفتم لاقل به ما سیزده می دادی با این همه برنامه خوب. تا اینكه آقای احمدزاده كه اول با ما خوب نبودند و بعد با ما خوب شدند  گفتند ما برای جشن رمضان لوكیشن نداریم و شما از امام رضا بخواهید یك جای خوب پیدا كنیم. در سفر مشهد رو به حرم ایستادم و متضرعانه از امام رضا خواستم نه برای اینكه پورمحمدی مشهور یا محبوب بماند، برای اینكه  آبرویم نرود بتوانم خوب كار كنم و برنامه های خوبی بسازم و خداوند متعال، ائمه اطهار، مقام معظم رهبری و مردم از عملكرد ما راضی باشند. و به لطف خدا در آن سال شبكه تهران از غروب تا نیمه شب بهترین شبكه بود با جشن رمضان، پشت كنكوری ها پاورچین و...

اگر نخواهیم برای تبلیغات و آمار دادن ظاهرسازی كار كنیم و صداقت و اخلاص در كارمان باشد و دوست داشته باشیم مردم از ما راضی باشند خدا هم به ما كمك می كند. والا می توانیم مثل بعضی راوبط عمومی ها یك كتاب چاپ كنیم و بگوییم ما سیزده بار استقبال رفتیم، چهار بار بدرقه رفتیم، اسكان هتل میهمانان، چاپ بنر، تهیه شام و.. ولی اینها چه فایده ای دارد؟  من نمی دانم كجای دنیا می آیند یك كتاب چاپ می كنند و رقم سازی و آمار سازی می كنند می دهند به مقام بالاتر. اما كار من اینطور جلو نمی رفت. اگر اخلاص در كارم نباشد دنبال شهرت و قدرت باشم از مقام ها و مسئولین و چهره های محبوب و شخصیت ها و آیات اعظام استفاده ابزاری كنم خدا هم به من كمك نمی كند . هر چقدر زور بزنیم و هر چقدر مسئول بیاورم باهاش عكس بگیریم. فقط با اخلاص كارمان جلو می رود.

- از مدیران و كاركنان شبكه سه تشكر می كنم و خیلی شما را اذیت كردم. از مهندس ضرغامی وآقای میرباقری و آقای مهاجرانی و همه مدیران خودم تشكر می كنم. اما یك مدیر خوب نبودم. به من اعتماد داشتند اما مدیری كه تو سری خور باشد، خوب نوكری بكند نبودم و معذرت می خواهم از مدیرانم.

از دكتر لاریجانی كه واقعا به من لطف داشتند و در آن دوران حساس خیلی از من حمایت می كردند تشكر می كنم.

از دكتر دارابی كه برای رفاه حال من و بهبود حال من و برای اینكه استراحت كنم این بار را از دوش من برداشتند تشكر می كنم. ( تشویق حضار)

- اما حرف ها و گلایه هایی از جناب اقای ضرغامی دارم . ایشان واقعا به من لطف داشتند.  و گلایه هایم را شب قبل از مراسم تودیع در معاونت با ایشان مطرح كردم بخشی از آن گله را اینجا مطرح می كنم:

گفتم آقای ضرغامی شما دو سال است تلویزیون را ول كردید. به شما گفتند شما كارتان با كار تلویزیون نباشد ما خیلی خوب اداره اش می كنیم. اما اینطور نیست آقای ضرغامی. شما نباید اجازه می دادی در تلویزیون فردی كه اگر مدیر بوده دو نفر ازش راضی نبودند بر ما مسلط شود. فردی كه قبلا رئیس حراست یك فروشگاه در شاه عبدالعظیم بوده نباید به پورمحمدی به پور حسین به دكتر كرمی به دكتر رستم وندی و... دستور بدهد. نباید جوری باشد در تلویزیون ما، بر یك عده مدیر با تحربه، مومن، مسلمان وهنرمند یك آدم بی هنر مسلط شود.

از مهندس ضرغامی درخواست كردم كه اگر مدیری را می خواهیم منصوب كنیم من نمی گویم امتحان هنر، امتحان عقل ازش بگیریم (تشویق حضار) دست نزنید چون من یك موقع جو گیر می شوم، یك حرف هایی می زنم كه برای خودم بد است. شما كه می روید خانه هایتان یقه ما را می گیرند! هر چند  كه اقای پورمحمدی رئیس بازرسی كل كشور باشند اما این دلیل نمی شود من از حاشیه امنیت بالایی برخوردار باشم!

الآن چرا ما در این جلسه جمع شدیم؟ چون عقل نبود. ما همیشه در نمازخانه ی شبكه سه كه به زور 150 نفر درش جا می شود، جلسه تودیع و معارفه می گذاشتیم. چرا باید یك جوی بسازیم كه بگوییم این آقا ممنوع است. مگر ما چه كار می خواستیم بكنیم كه ممنوع بود. حتی در حد یك نوكر با ما برخورد نمی كنند. نوكر كه بیست سال كار می كند روزی كه می خواهد برود یك قرآنی، آبی می گیرند كه آقا به سلامت. مگر اینكه آدم دزد پدر سوخته ای باشد. می گویید این آقا در شبكه ممنوع است. به روزنامه جام جم می گویید اسم این آقا را ننویس. با تك تك آدم ها تماس گرفتید و گفتید كه اگر بروید به این جلسه فلان و بهمان می شود. مگر ما می خواهیم چه كار كنیم؟ اگر من پورمحمدی خودی نیستم پس كی دیگر خودی است؟

مقام معظم رهبری در خراسان شمالی گفتند از بی تدبیری هست كه ما بعضی جاها به مشكل می خوریم. ان شا الله با تدبیر و درایت بیشتر، شاهد برنامه های خیلی خوبی در تلویزیون باشیم. برای دوست عزیز و همكار مومن و متعهد كه پیشینه ای خیلی خوبی دارند ، آقای زین العابدین در مدیریت شبكه 3 آرزوی موفقیت می كنم./انتخاب

 


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

جنجال در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم/قطع چندین باره سخنرانی وزیر کشور توسط...



جنجال در مراسم تودیع و معارفه استاندار قم/قطع چندین باره سخنرانی وزیر کشور توسط یک روحانی/موسی پور: منتظر چنین روزی بودم

 

استاندار قم, مراسم تودیع و معارفه استاندار قم

 

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب :

مراسم تودیع و معارفه استاندار قم با حضور وزیر كشور با جنجال هایی همراه شد.به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب،  زمانی که وزیر کشور در حال سخنرانی بود، یک روحانی چندین بار سخنان او را قطع کرد و خواستار آن شد که چندین کلمه حرف بزند.

این روحانی چندین بار در طول سخنرانی نجار فریاد زد: کجای این تغییر طبیعی است؟

پس از چندین بار درخواست این روحانی برای سخن گفتن، مسئولان امنیتی حاضر او را از محل مراسم به بیرون هدایت کردند.

 

مصطفی محمد نجار وزیر کشور طی سخنانی در این مراسم اظهار داشت: دولت خدمتگزار تصمیم گرفته تغییر مدیریتی در قم داشته باشد و تصمیم گرفته در جای دیگری از وجود حجت الاسلام والمسلمین موسی پور استفاده کند و ایشان مشاور بنده خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین موسی پور استاندار پیشین قم با اشاره به اینکه از تصمیم رییس جمهور راضی هستم، گفت: قم یک منطقه و جایگاه ویژه و خاص است، به قم در گذشته جفا شده است و هر چه سعی کنیم جبران عقب ماندگی های گذشته بشود تازه تلاشی است در جهت اینکه قم در شأن نام قم ساخته شود.

 

وی همچنین گفت: مدت ها بود منتظر بودم که چنین مراسمی را شاهد باشم.

كرم‌رضا پیریایی استاندار جدید قم پیش از این استاندار همدان بود كه با تصمیم هیئت دولت به عنوان استاندار قم منصوب شد.

برکناری موسی پور در حالی صورت می گیرد که مراجع و امام جمعه قم به شدت به تغییر او اعتراض کرده اند..../انتخاب