اخبار


2 دقیقه پیش

عکس: استهلال ماه مبارک رمضان

همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان جمعی از کارشناسان حوزه نجوم همراه با نماینده دفتر استهلال مقام معظم رهبری عصر دوشنبه هفدهم خرداد برای رصد هلال شب اول ماه مبارک رمضان بوسیله ...
2 دقیقه پیش

تا 20 سال آینده 16 میلیون بیکار داریم

وزیر کشور گفت: در نظام اداری فعلی که می‌تواند در ۱۰ روز کاری را انجام دهد، در ۱۰۰ روز انجام می‌شود و روند طولانی دارد که باید این روند اصلاح شود. خبرگزاری تسنیم: عبدالرضا ...

سایت دولتی: هواداران ما را هم گرفتند



دستگیری حامیان احمدی نژاد,اخبار انتخاباتی,انتخابات ریاست جمهوری92

سایت دولتی: هواداران ما را هم گرفتند

سایت «شبکه ایران» وابسته به روزنامه دولت (ایران)٬ نوشت: «موجی از دستگیری‌های بدون توجیه و غیرمنطقی حامیان احمدی‌نژاد در برخی استان‌های کشور به راه افتاده است.»

 در روزهای اخیر "موجی از دستگیری های بدون توجیه و غیرمنطقی حامیان گفتمان انقلاب اسلامی و دولت عدالت محور دکتر احمدی نژاد در برخی استان های کشور به راه افتاده است." این رسانه دولتی همچنین اعلام کرده که بهمن شریف زاده، از روحانیون هوادار دولت، دو روز پیاپی به دادسرای ویژه روحانیت احضار شده و همزمان پنج سایت حامی دولت نیز فیلتر شده اند.

این مطلب با طرح این پرسش که دستگیریهای اخیر "با چه مجوزی؛ از سوی چه کسی و با چه حجت شرعی صورت گرفته است؟" نوشته: اخبار تأسف باری که از برخی استان ها به گوش می رسد حاکی از آن است که برخی نیروهای به ظاهر امنیتی که هویتشان به روشنی معلوم نیست با ریختن در منازل برخی چهره های موجه روحانی و غیرروحانی حامی دولت با ایجاد رعب و وحشت برای خانواده های مظلوم این شخصیت ها اقدام به دستگیری آنها نموده اند؛ این اقدامات خودسرانه با چه حجت شرعی انجام می شود؟

در ادامه همچنین با اعلام اینکه از برخی بازداشت شدگان تعهد کتبی گرفته شده که هیچگونه فعالیت سیاسی انجام ندهند آمده است: این امر چه جایگاهی در انقلاب اسلامی دارد که توده های مردم را به عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی کشانده و مورد تشویق قرار می دهد؟ چه کسی هزینه گزاف این بی تدبیری را خواهد پرداخت؟!

این سایت سپس پرسیده كه: این رفتارها چه نسبتی با انقلاب مقدس اسلامی دارد که اینگونه چهره تابناک آن را مخدوش می نمایند؟! خصوصا اینکه از برخی بازداشت شدگان تعهد کتبی گرفته شده که هیچگونه فعالیت سیاسی انجام ندهند! این امر چه جایگاهی در انقلاب اسلامی دارد که توده های مردم را به عرصه های مختلف سیاسی و اقتصادی کشانده و مورد تشویق قرار می دهد؟ چه کسی هزینه گزاف این بی تدبیری را خواهد پرداخت؟!

سؤال مهمتر اینکه پس از دستگیری های اخیر چه چیزی به دست آورده اند و چه چیز به اثبات رسیده است؟ لازم است برای افکار عمومی پاسخ روشنی منتشر شود، در غیر اینصورت اعاده حیثیت و پیگیری های قانونی، کمترین حقی است که افراد مذکور از آن برخوردار خواهند بود.

نکته مهمتر آنکه در تماس هایی که با مسئولین مربوطه در نهادهای امنیتی و اطلاعاتی گرفته شده، همگی اظهار می کنند این رفتارهای خارج از ضابطه کار نیروهای زیرمجموعه ما نبوده؛ سؤال اینجاست که که کدام مقام یا نهاد، مسئول برخوردهای غیرقانونی با این افراد است؟! گفتنی است پیگیری جدی این اقدامات بی ضابطه همچنان در دستور کار مقامات ارشد امنیتی و اطلاعاتی نظام قرار داشته و امید می رود به زودی نتیجه بررسی ها به اطلاع افکار عمومی برسد./بهارنیوز

 

 

 


ویدیو مرتبط :
بازمهندسی تشکیلات دولتی کارگاه مدیریت تحول در سازمان های دولتی رفتار سازماین از

خواندن این مطلب را به شما پیشنهاد میکنیم :

حمله سایت دولتی به هاشمی، توكلی، لاریجانی/لشکر قابلمه به دست ها!!



حمله سایت دولتی به هاشمی، توكلی، لاریجانی و...

یك رسانه دولتی با انتقاد شدید از برخی منتقدان قانون هدفمند كردن یارانه ها آن ها رامتهم كرد كه مردم را  "لشکر قابلمه به دست ها" می دانند و به دنبال اجرای پرو‍ژه ارتجاع و حاكم كردن مجدد باندهای قدرت و ثروت هستند. 

 

اخبار,اخبار جدید,اخبار جالب

 

به گزارش فرارو، شبكه ایران (سایت روزنامه ایران) در یادداشتی به قلم عطا بهرامی و با عنوان "هدفمندی یارانه ها در مرکز حملات طراحان پروژه ارتجاع" به برخی منتقدان قانون هدفمند كردن یارانه ها، همچون توکلی، لاریجانی، هاشمی رفسنجانی، سبحانی، رنانی و غیره حمله كرد. 

نگارنده این یادداشت جریان منتقد هدفمندی را جریانی "تو در تو" خواند كه "با وجود همه کاره بودن در واردات از چین و ماچین، با هدفمندی به دلیل ضرر آن برای تولید! مخالفت کرده و علیه آن جریان سازی می کند."   عطا بهرامی در بخش پایانی یادداشت مفصل خود آورده است: «آیا فکر می کنند که مردم از آنها دلسوزی به خاطر تولید و استغال و در یک کلام، مصالح مردم را باور می کنند؟»

بهرامی در ادامه نوشت:‌ «کسانی که مردم را "لشکر قابلمه به دست ها" و کسانی که اگر زیر چرخ های توسعه نیز له شوند مهم نیست، خطاب می کردند، به دنبال اجرای پروژه ارتجاع و حاکم کردن مجدد باندهای قدرت و ثروت بر امورات مردم هستند.»/فرارو